Wat houdt dat nu precies in? Welke spellen komen in de masterprint serie en welke in de 'strategische spellen'? Wat is er speciaal aan de masterprint serie?
En nog iets: ik ben sinds kort helemaal weg van Caylus en de Vorsten van Florence (en ook Puerto Rico) en ik wil graag nog een QWGspel kopen, welke raden jullie me aan? Zijn de masterprints beter dan de andere?
Masterprint serie QWG
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Anneke
- Matroos
-
Vogeltje
- Garnaal
Bij de masterprintserie is het artwork mooier (als je er van houdt natuurlijk), de spellen zijn gewoon hetzelfde.
En nog een QWG-spel, pff. Dat is niet zo eenvoudig, ik vind er namelijk nogal wat toptitels tussen zitten.
Gezien de spellen die je noemt is misschien Amyitis wel iets voor je.
Ik vind ook El Capitan erg leuk, maar dat is wel een ander soort spel dan de titels die je al genoemd hebt.
En nog een QWG-spel, pff. Dat is niet zo eenvoudig, ik vind er namelijk nogal wat toptitels tussen zitten.
Gezien de spellen die je noemt is misschien Amyitis wel iets voor je.
Ik vind ook El Capitan erg leuk, maar dat is wel een ander soort spel dan de titels die je al genoemd hebt.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Nee, de MasterPrints zijn niet per definitie beter. 't Is een leuke gimmick; je spellenkast wordt er wel mooier van.
Andere QWG spellen? Ik ben zelf een groot fan van Chinatown, maar dat moet wel goed vallen in je groep. Niet iedereen zal het waarderen.
In hetzelfde rijtje als de spellen die je noemt, zou ik zeggen: Leonardo. Maar nog beter vind ik Taj Mahal en Reef Encounter.
Andere QWG spellen? Ik ben zelf een groot fan van Chinatown, maar dat moet wel goed vallen in je groep. Niet iedereen zal het waarderen.
In hetzelfde rijtje als de spellen die je noemt, zou ik zeggen: Leonardo. Maar nog beter vind ik Taj Mahal en Reef Encounter.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Johanna
- Caballero
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-