Codenames Pictures XXL ook in NL?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Codenames Pictures XXL ook in NL?
Op SPiel in Essen komt een XXl versie van Codenames Pictures uit. Heeft iemand enig idee of de Goblins deze ook gaan uitbrengen?
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
Labels:
-
jeroenh
- Professor Pimpel
Re: Codenames Pictures XXL ook in NL?
Yes. Codenames Pictures XXL is afgelopen week in productie gegaan.
Release staat gepland voor later dit jaar.
Waarschijnlijk gaat deze het Spellenspektakel of Spel helaas niet op tijd halen.
Release staat gepland voor later dit jaar.
Waarschijnlijk gaat deze het Spellenspektakel of Spel helaas niet op tijd halen.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Dat is goed om te horen, dan stel ik mijn aankoop nog wat uit en laat ik het spel in Essen links liggen.
Ik begrijp wel niet goed waarom dit al niet algemener aangekondigd is aangezien het spel ook op Spiel te koop is, zo lopen ze volgens mij toch wel een kans dat een deel het spel al in zijn bezit heeft
Ik begrijp wel niet goed waarom dit al niet algemener aangekondigd is aangezien het spel ook op Spiel te koop is, zo lopen ze volgens mij toch wel een kans dat een deel het spel al in zijn bezit heeft
SPELHAMELS BEERSE:
-
olavf
- El Capitan
Dat zal nu net bij Codenames niet zo snel gaanThe Iced One schreef: Dat is goed om te horen, dan stel ik mijn aankoop nog wat uit en laat ik het spel in Essen links liggen.
Ik begrijp wel niet goed waarom dit al niet algemener aangekondigd is aangezien het spel ook op Spiel te koop is, zo lopen ze volgens mij toch wel een kans dat een deel het spel al in zijn bezit heeft![]()
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Het ging hier over Codenames Pictures, daarvan maakt het (afgezien van de spelregels) niet uit welke taal je koopt.olavf schreef:Dat zal nu net bij Codenames niet zo snel gaanThe Iced One schreef: Dat is goed om te horen, dan stel ik mijn aankoop nog wat uit en laat ik het spel in Essen links liggen.
Ik begrijp wel niet goed waarom dit al niet algemener aangekondigd is aangezien het spel ook op Spiel te koop is, zo lopen ze volgens mij toch wel een kans dat een deel het spel al in zijn bezit heeft![]()
. Ik denk niet dat veel mensen de Engelse (of andere) versie kopen omdat ze niet weten dat er een Nederlandse versie bestaat.
-
olavf
- El Capitan
Oops, dan neem ik mijn opmerking uiteraard terug.