Hallo allemaal. Ik ben nieuw op het forum. Ik heb direct een vraag over het spel Great Western Trail.
Ik heb meerdere reviews gekeken en gelezen maar geen antwoord kunnen vinden. Ik hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen..
Als je de trein voorbij de steden, waar je je koeien kan verkopen, plaatst (dus de stations rechts horizontaal van het bord) en je komt met je figuur weer in Kansas City aan en je wilt je koeien verkopen kan dat dan (de trein is dus niet op het Kansas City station)?
Alvast bedankt!
Spel Great Western Trail
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bowzer
- PIONier
-
Edwin84
- Elfenkoning
Re: Spel Great Western Trail
Even tijdje gelede weer en weet niet of ik de vraag goed begrijp.
Volgens mij moet je altijd als je aan het einde van het spoor komt met je figuur koeien verkopen.
Het activeren van stations is dan weer afhankelijk van de trein en andere factoren.
Volgens mij moet je altijd als je aan het einde van het spoor komt met je figuur koeien verkopen.
Het activeren van stations is dan weer afhankelijk van de trein en andere factoren.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Allereerst welkom op dit forum
.
Het al dan niet mogen verkopen van koeien, staat inderdaad los van de positie van je trein. Je trein hoeft niet in een bepaalde stad te zijn om koeien te mogen verkopen aan die stad. Je verkoopt namelijk altijd je koeien als je met jouw cowboy meeple in Kansas City aankomt. De stad waaraan je verkoopt kies je zelf, maar je mag geen stad kiezen met een hogere waarde dan de waarde van je hand (de waarde van uniek gekleurde koeien in je hand opgeteld).
Waarvoor de positie van je trein wel van belang is, is voor de opbrengst die je krijgt. Elke paal langs het spoor (rood kruisje) tussen de stad waaraan je wil leveren en de voorkant van je trein, vermindert de opbrengst met 1. Als je aan een stad wil leveren waar je met jouw trein al voorbij bent, worden je opbrengsten niet verminderd. Onthoud dat je maar 1x aan elke stad kunt leveren, met uitzondering van San Francisco.
Als je verder nog vragen hebt, shoot
.
Het al dan niet mogen verkopen van koeien, staat inderdaad los van de positie van je trein. Je trein hoeft niet in een bepaalde stad te zijn om koeien te mogen verkopen aan die stad. Je verkoopt namelijk altijd je koeien als je met jouw cowboy meeple in Kansas City aankomt. De stad waaraan je verkoopt kies je zelf, maar je mag geen stad kiezen met een hogere waarde dan de waarde van je hand (de waarde van uniek gekleurde koeien in je hand opgeteld).
Waarvoor de positie van je trein wel van belang is, is voor de opbrengst die je krijgt. Elke paal langs het spoor (rood kruisje) tussen de stad waaraan je wil leveren en de voorkant van je trein, vermindert de opbrengst met 1. Als je aan een stad wil leveren waar je met jouw trein al voorbij bent, worden je opbrengsten niet verminderd. Onthoud dat je maar 1x aan elke stad kunt leveren, met uitzondering van San Francisco.
Als je verder nog vragen hebt, shoot
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
... én Kansas City.maxitaxi777 schreef: Onthoud dat je maar 1x aan elke stad kunt leveren, met uitzondering van San Francisco.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Oja, dat is waar, hoewel veel schijfjes daar hebben niet best ispleunie.william schreef:... én Kansas City.maxitaxi777 schreef: Onthoud dat je maar 1x aan elke stad kunt leveren, met uitzondering van San Francisco.
-
Bowzer
- PIONier
Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb het doorgelezen en ik snap nu wat de bedoeling is.
Ik heb het spel nu 1 keer gespeeld en vind het echt een aanrader. Als ik iets niet snap kom ik hier weer terug hahaha.
Nogmaals dank!
Ik heb het doorgelezen en ik snap nu wat de bedoeling is.
Ik heb het spel nu 1 keer gespeeld en vind het echt een aanrader. Als ik iets niet snap kom ik hier weer terug hahaha.
Nogmaals dank!