League of Six
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bartjes!
- Uitgever
League of Six
Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met de uitbreiding van League of Six? En zo ja, hoe bevalt dat? Ik kwam in de spellendatabase nog geen reacties/ervaringen tegen namelijk...
Labels:
-
Master3L
- PIONier
Ja, heb het één keer gespeeld. Maakt het spel wel een stuk leuker, moet ik zeggen. En je kunt een gedeelte van de uitbreiding (die 'muur' die ervoor zorgt dat je één wachter extra moet betalen om 'm te passeren maar wel een halve paardekop extra oplevert) ook gebruiken in de gewone versie; handig voor als je het speelt met mensen die het nooit eerder hebben gedaan!
-
Bartjes!
- Uitgever
Oké, klinkt leuk! Misschien toch maar eens in huis halen dan...Master3L schreef:Ja, heb het één keer gespeeld. Maakt het spel wel een stuk leuker, moet ik zeggen. En je kunt een gedeelte van de uitbreiding (die 'muur' die ervoor zorgt dat je één wachter extra moet betalen om 'm te passeren maar wel een halve paardekop extra oplevert) ook gebruiken in de gewone versie; handig voor als je het speelt met mensen die het nooit eerder hebben gedaan!
-
final_struggle
- Meeple
Het heeft nu ook zin om de schijfjes die op de steden komen te liggen te sparen. Je moet nu overwegen of je er later of direct meer voordeel uit hebt en niet eenmalig. Dit zorgt ook voor stukje meer tactiek en nadenken! Eenmaal in huis en je speelt niet meer zonder!
(zo ie zo krijg je er ook leuke koetsjes bij waarmee je de pionnetjes kunt vervangen) Ik raad wel of het met zes te spelen éénmaal gedaan en het duurde een eeuwigheid voor me gevoel!
-
Bartjes!
- Uitgever