Eggert Spiele is vandaag gestart met de verkoop van de speciale editie van het nieuwe bordspel Grand Cru. Zoals gebruikelijk wordt deze speciale uitvoering verpakt in een houten kist. Er zitten 7 extra tegels in deze versie van het spel.
De speciale editie kost 50 euro (20 euro meer dan de reguliere). Gezien de tekst op de website kun je ‘m niet op Spiel afhalen, maar wordt die opgestuurd (er komen dus de nodige eurootjes bij).
Link: http://www.eggertspiele.de/produkte/87/ ... lzbox.html
Grand Cru
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Aras
- Geheim Genootschap
Re: Grand Cru
Is er iemand met meer info of foto's, of heeft iemand het gespeeld? Thema spreekt mij wel aan.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Wist je dat het wijnthema dit jaar erg in trek is. Voordat je beslist zou ik ook naar de andere spellen kijken:Aras schreef:Is er iemand met meer info of foto's, of heeft iemand het gespeeld? Thema spreekt mij wel aan.
- King's Vineyard
- Vinhos
- Grand Cru
- Toscana
-
Aras
- Geheim Genootschap
Ik heb me er een beetje in verdiept, en wat ik tot nu gezien heb, lijkt me vinhos het mooist. Hoe het spel is weet ik niet, maar in de zelfde stijl als Agricola denk ik. Gezien de spel duur moelijk om dit vaak op tafel te krijgen. Wil het wel graag op Essen proberen (ben niet de enige, denk ik)
-
Mistharfare
- Website beheerder
Wij spelen bij de Spellenvereniging veelvuldig dit soort spellen. Kom een keer langs zou ik zeggen?Aras schreef:Ik heb me er een beetje in verdiept, en wat ik tot nu gezien heb, lijkt me vinhos het mooist. Hoe het spel is weet ik niet, maar in de zelfde stijl als Agricola denk ik. Gezien de spel duur moelijk om dit vaak op tafel te krijgen. Wil het wel graag op Essen proberen (ben niet de enige, denk ik)
-
Aras
- Geheim Genootschap