Everdell [Pearlbrook] vraag
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Skynet
- Sojaboon
Everdell [Pearlbrook] vraag
Behoren de nieuwe parels ook tot de grondstoffen die je kan kopen d.m.v. de boskaarten (ofwel 3 kaarten ruilen tegen 3 willekeurige grondstoffen)?
Labels:
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Everdell [Pearlbrook] vraag
Helaas niet. Parels zijn geen grondstoffen. Het zou het verkrijgen ervan ook veel te makkelijk maken. 3 a 4 parels in een spelletje is vrij normaal, voor meer moet je echt geluk hebben.Skynet schreef: Behoren de nieuwe parels ook tot de grondstoffen die je kan kopen d.m.v. de boskaarten (ofwel 3 kaarten ruilen tegen 3 willekeurige grondstoffen)?
.
-
Skynet
- Sojaboon
Bedankt voor je antwoord.
Daarnet voor de 2de keer Pearlbrook gespeeld en had een totaal van 6 parels. Ging vrij makkelijk, had wel te maken dat ik een kaart had waarmee ik een rivier locatie mee kon kopiëren (weet ff de naam niet meer van dit gebouw).. 3 a 4 parels in een spelletje is vrij normaal, voor meer moet je echt geluk hebben.
.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Dat is de pont inderdaad. Blijft echter dat je je kikker slechts 4x in kunt zetten, wat 4 parels oplevert en als je geluk hebt dus meer (als je bijv de parel op de omgedraaide kaart pakt én vervolgens aan de voorwaarden kunt voldoen). Let op: een dichte rivierkaart met een parel erop is nog niet "beschikbaar" voor de pont actie. Verder kan de piraat met een beetje mazzel een parel opleveren.Skynet schreef: Bedankt voor je antwoord.
Daarnet voor de 2de keer Pearlbrook gespeeld en had een totaal van 6 parels. Ging vrij makkelijk, had wel te maken dat ik een kaart had waarmee ik een rivier locatie mee kon kopiëren (weet ff de naam niet meer van dit gebouw).. 3 a 4 parels in een spelletje is vrij normaal, voor meer moet je echt geluk hebben.
.