Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Weet iemand toevallig wat dit nieuwe spel van 999 Games is? Er staat heel mysterieus 'Binnenkort!' op de website, en je kunt het spelen op de Games & Toys Experience in Gent, maar waar het over gaat...??
De naam 'Clash of the Gladiators' komt wel erg overeen. Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat het dat spel is. Dat zou ik overigens wel raar vinden. Ik ben natuurlijk geen spellenuitgever, maar ik zou toch vooral spellen uitgeven die goede recensies en beoordelingen krijgen.
Dank je BaSL: ik dacht het al ergens gelezen te hebben, maar ik kon het niet meer voor de geest halen. Nu kan ik vanavond weer lekker slapen.
Toch is het een aparte keuze van 999 games of niet?
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Ik moet toegeven dat ik de doos van gladiator er erg goed uit vind zien. Ze mikken met dit spel duidelijk niet op de spellenliefhebbers, maar ik kan me goed voorstellen dat dit spel redelijk tot goed verkoopt onder de niet-spellenliefhebbers.