Ik mag sinds kort de gelukkige eigenaar van het spel The City van Amigo noemen. En nu ben ik op zoek naar een spelregelvertaling of een spelregeluitleg. Het gaat me met name om de details. Ik ken het spel maar niet alle details en ik ben geen held in het Duits en ook een beetje lui. Dus als iemand me kan helpen. Dan graag.
O ja, voor degene die nu direct met een BGG/ForumFederatie link willen komen. Daar heb ik natuurlijk al gekeken!
Vertaling/Spelregeluitleg The City
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Vertaling/Spelregeluitleg The City
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Labels:
- Willy the Kid
- Burgemeester
Re: Vertaling/Spelregeluitleg The City
Binnenkort komt bij 999 games het spel Metropolis uit. Dit is precies hetzelfde spel. Dus als je even geduld hebt, dan kun je vanzelf de nederlandse regels bemachtigen.NielsZW schreef:Ik mag sinds kort de gelukkige eigenaar van het spel The City van Amigo noemen. En nu ben ik op zoek naar een spelregelvertaling of een spelregeluitleg. Het gaat me met name om de details. Ik ken het spel maar niet alle details en ik ben geen held in het Duits en ook een beetje lui. Dus als iemand me kan helpen. Dan graag.
O ja, voor degene die nu direct met een BGG/ForumFederatie link willen komen. Daar heb ik natuurlijk al gekeken!
- NielsZW
- Hazelnoot Ridder
NielsZW schreef:Ik mag sinds kort de gelukkige eigenaar van het spel The City van Amigo noemen.
Volgens mij heb je de eerste zin niet gelezen. Ik heb het spel dus nu al!Willy the Kid schreef:Binnenkort komt bij 999 games het spel Metropolis uit. Dit is precies hetzelfde spel. Dus als je even geduld hebt, dan kun je vanzelf de nederlandse regels bemachtigen.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
- Willy the Kid
- Burgemeester
Die zin heb ik zeker gelezen. Daarom zeg ik ook dat je geduld moet hebbenNielsZW schreef:NielsZW schreef:Ik mag sinds kort de gelukkige eigenaar van het spel The City van Amigo noemen.Volgens mij heb je de eerste zin niet gelezen. Ik heb het spel dus nu al!Willy the Kid schreef:Binnenkort komt bij 999 games het spel Metropolis uit. Dit is precies hetzelfde spel. Dus als je even geduld hebt, dan kun je vanzelf de nederlandse regels bemachtigen.
- Dierik
- Erelid
Als er (nog) geen vertaling is zou je de de teksten kunnen posten die wat onduidelijk voor je zijn, wellicht kan iemand de betreffende zinnen voor je vertalen.