Regelvraag Endeavor
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Regelvraag Endeavor
Na het lezen van de spelregels komen we er niet uit: mag je na het activeren van een gebouw de actie van dit gebouw meerdere malen uitvoeren tijdens je beurt of is het 1 actie per geactiveerd gebouw. (En ondanks deze onduidelijkheid: topspel!
)
Labels:
-
arne
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Regelvraag
Euh, over welk spel gaat het? Of heb ik iets gemist? 
-
Dierik
- Erelid
Dit lijkt zo inderdaad meer op een item uit het spelregelcitatenspelarne schreef:Euh, over welk spel gaat het? Of heb ik iets gemist?
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Dierik schreef:Dit lijkt zo inderdaad meer op een item uit het spelregelcitatenspelarne schreef:Euh, over welk spel gaat het? Of heb ik iets gemist?
En om mijn eerste bericht iets te verduidelijken: onze discussie ging over het spel Endeavor.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Je mag die actie eenmalig uitvoeren. Je mag namelijk meerdere van hetzelfde gebouw hebben. Op die manier kun je de gewenste actie wellicht vaker in je beurt doen.
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Dan hebben we het de laatste keer correct gespeeld. Bedankt! (En wat een prachtig forum is dit toch: 9.09 u. de (onduidelijke) vraag, 10.01 u. een helder antwoord.Willy the Kid schreef:Je mag die actie eenmalig uitvoeren. Je mag namelijk meerdere van hetzelfde gebouw hebben. Op die manier kun je de gewenste actie wellicht vaker in je beurt doen.
-
Dierik
- Erelid
Ik heb de titel van dit item voor de duidelijkheid even aangepast.dEBASERpIX schreef:Dierik schreef:Dit lijkt zo inderdaad meer op een item uit het spelregelcitatenspelarne schreef:Euh, over welk spel gaat het? Of heb ik iets gemist?Berichtjes plaatsen 's morgens vroeg na een spellenavond is dus geen goed idee!
En om mijn eerste bericht iets te verduidelijken: onze discussie ging over het spel Endeavor.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Dan leef jij nog in de wintertijd! Ga naar 'Mijn profiel' -> Foruminstellingen en dan kun je daar zomertijd inschakelen.dEBASERpIX schreef:Dan hebben we het de laatste keer correct gespeeld. Bedankt! (En wat een prachtig forum is dit toch: 9.09 u. de (onduidelijke) vraag, 10.01 u. een helder antwoord.Willy the Kid schreef:Je mag die actie eenmalig uitvoeren. Je mag namelijk meerdere van hetzelfde gebouw hebben. Op die manier kun je de gewenste actie wellicht vaker in je beurt doen.)
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Willy the Kid schreef:Dan leef jij nog in de wintertijd! Ga naar 'Mijn profiel' -> Foruminstellingen en dan kun je daar zomertijd inschakelen.dEBASERpIX schreef:Dan hebben we het de laatste keer correct gespeeld. Bedankt! (En wat een prachtig forum is dit toch: 9.09 u. de (onduidelijke) vraag, 10.01 u. een helder antwoord.Willy the Kid schreef:Je mag die actie eenmalig uitvoeren. Je mag namelijk meerdere van hetzelfde gebouw hebben. Op die manier kun je de gewenste actie wellicht vaker in je beurt doen.)
Al eens naar buiten gekeken? Zolang de zomer niet start blijf ik in de wintertijd!