Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zag op de site dat het spel op 1 april gedemonstreerd wordt
Er zijn 2 evenementen geplanned waar De Kathedraal wordt gespeeld. Kom gezellig langs! Kom spelen! 01 april Spellenvereniging VCG Rabenhaupt organiseert in samenwerking met 999 Games "Noorderspel", een demonstratie met Alles of Niets, De Kathedraal, Castello, Thurn und Taxis, Paniek in de Wei en In Naam van de Koning. DSW Stadspark
Groningen
19 mei Ducosim organiseert "Ducosim", een demonstratie met Alles of Niets, De Kathedraal, In Naam van de Koning, Thurn und Taxis, Castello en Emira. Jaarbeurs
Utrecht
Ik denk dat het spel niet lang op zich laat wachten, in het blad Spel van Ducosim stond ook dat het begin April zo zijn.
Mijn plaatselijke spellenboer (ja ja Apeldoorn heeft een spellenwinkel!!!) had het gisteren binnen. Vandaag een exemplaar opgehaald. Hopelijk spelen we het morgen al.
Weet iemand of 999 games van plan is om de uitbreiding van de Kathedraal ook uit te brengen? Ik zag hem laatst op boardgamegeeks en het kwijl liep me eerlijk gezegd al over mn kin. Is iemand hoopvol?
Ik zou eerder voor keythedral kiezen dan voor de kathedraal. Ik vind die veel leuker, maar is wel ongeveer het zelfde principe. Er is even een beperkte oplage van een uitbreiding van het spel in omloop geweest.