Hallo kan iemand mij helpen aan een pdf-bestand van de spelregels van Ora et Labora (Nl)?
BVD!
Spelregels Ora et Labora
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
Re: Spelregels Ora et Labora
Niemand?
-
sanderjong
- PIONier
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik ben kippig of jij bent een wijsneus. Waar staat het gevraagde PDF-je?sanderjong schreef:http://lmgtfy.com/?q=Spelregels+Ora+et+Labora
-
andy
- Stamhoofd
Ik denk aan wijsneus aangezien ik het ook niet zie staan.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Erg behulpzaam is het niet!
-
martinboon
- Meeple
De vijfde link staan ze toch.
Ze zijn wel engelstalig, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
-
Frost
- Garnaal
Er wordt toch gevraagd naar nl regels. Misschien is Engels wel een probleem.martinboon schreef:De vijfde link staan ze toch.
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
Inderdaad ik vraag gewoon om een scan van de nederlandstalige spelregels.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Ben jij jouw Nederlandse regels kwijt? Trek dan aan de bel bij de klantenservice van 999 Games. Heb je geen Nederlandse versie van het spel, realiseer je dan dat je hiermee oproept om de rechten van 999 Games te schenden.El Rubinio schreef:Inderdaad ik vraag gewoon om een scan van de nederlandstalige spelregels.
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
Nee ik heb ook 999 games al eens gevraagd naar de pdf, omdat ik voordat ik een spel koop graag de spelregels een keer doorneem. Ik heb al eens eerder een verkeerd spel gekocht... Veel buitenlandse leveranciers hebben de pdf's van de spelregels gewoon op hun site staan, echter 999 games doet hier niet aan mee.
Omdat ik het lezen in het Nederlands inderdaad makkelijker vindt als in het Duits of Engels, zou ik graag de pdf van de spelregels in het nl hebben.
Het is niet zo dat ik de rechten van 999 games wil schenden... Echter ik begrip niet waarom zij zo moeilijk doen ten opzichte van de buitenlandse leveranciers.
Oooh en voordat mensen zeggen dat alles op youtube terug te vinden is etc. Sorry, ik lees en beoordeel het graag zelf (hoewel ik ook wel af ga op dat soort reviews)
Omdat ik het lezen in het Nederlands inderdaad makkelijker vindt als in het Duits of Engels, zou ik graag de pdf van de spelregels in het nl hebben.
Het is niet zo dat ik de rechten van 999 games wil schenden... Echter ik begrip niet waarom zij zo moeilijk doen ten opzichte van de buitenlandse leveranciers.
Oooh en voordat mensen zeggen dat alles op youtube terug te vinden is etc. Sorry, ik lees en beoordeel het graag zelf (hoewel ik ook wel af ga op dat soort reviews)
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Dit zal voor een deel wellicht zijn ingegeven door angst voor omzetverlies. Duitse versies zijn goedkoper. Bij taalneutraal spelmateriaal loop je de kans dat het PDF-je wordt gebruikt met een Duits exemplaar. Dit hakt erin bij een veelspelertitel in een kleine oplage.El Rubinio schreef:Het is niet zo dat ik de rechten van 999 games wil schenden... Echter ik begrip niet waarom zij zo moeilijk doen ten opzichte van de buitenlandse leveranciers.
Bij andere spellen lijkt dit geen rol te spelen, getuige de 999 Games spelregels in de play it right app.