Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De eerste uitbreiding voor Seasons heet Enchanted Kingdom en zal op de Nürnberger Spielwarenmesse worden gepresenteerd.
Seasons: Enchanted Kingdoms, the first expansion for Seasons, includes two copies each of 20 new power cards, 10 enchantment cards, 12 special ability tokens that fit into the hole on a player board – so that wasn't just kooky graphic design, but rather foreshadowing! – and additional other material, such as two replacement cards that have received errata in newer editions of Seasons.
Moppersmurf Maarten schreef:Heel tof! Mag ik hier uit opmerken dat er meerdere uitbreidingen komen, waar dit spel zich uitstekend voor leent natuurlijk.
Laat maar komen, want Seasons is 1 van onze favorieten van vorig jaar!
Aan het formaat van de doos te zien van Seasons kunnen er nog wel wat uitbreidingen bij! Ben in elk geval blij dat ik nu weet waar het opgevulde gat in het speelbord voor is
Flash schreef:Aan het formaat van de doos te zien van Seasons kunnen er nog wel wat uitbreidingen bij! Ben in elk geval blij dat ik nu weet waar het opgevulde gat in het speelbord voor is
Grappig. Ik dacht dat het gat was bedoeld om de gekozen dobbelsteen te stallen.
Flash schreef:Aan het formaat van de doos te zien van Seasons kunnen er nog wel wat uitbreidingen bij! Ben in elk geval blij dat ik nu weet waar het opgevulde gat in het speelbord voor is
Grappig. Ik dacht dat het gat was bedoeld om de gekozen dobbelsteen te stallen.
Dat dacht ik eigenlijk ook en daarom heb ik ervoor gekozen om het gat maar opgevuld te laten en de dobbelsteen erop neer te leggen. Maar nu begrijp ik dat dit al met het oog op de uitbreiding zo is gemaakt.