Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uitleg & Review van het spel "Wingspan", uitgegeven door 999 Games, door Nox' Spellenzolder.
Vragen, opmerkingen of verzoekjes, mail mij gerust op spellenzolder@gmail.com.
1-5 Spelers
40-70 Minuten Speeltijd
Voor meer over bordspellen, ga naar http://www.bordspelmania.eu/index.php
* Wat zit er in de doos? - 01:03
* Opzetten v/h Spel - 02:33
* Speluitleg - 04:32
* Review - 14:33
Bedankt weer voor de heldere uitleg. Ik heb alleen een klein puntje: bij 14.09 zeg je dat je een voedsel fiche dat op een kaart bewaart wordt nog altijd mag gebruiken maar dat mag volgens mij niet. In de spelregels staat: De speler kan dit voedsel tijdens het spel NIET gebruiken. In plaats daarvan is het aan het einde van het spel 1 punt waard.
helena schreef:
Bedankt weer voor de heldere uitleg. Ik heb alleen een klein puntje: bij 14.09 zeg je dat je een voedsel fiche dat op een kaart bewaart wordt nog altijd mag gebruiken maar dat mag volgens mij niet. In de spelregels staat: De speler kan dit voedsel tijdens het spel NIET gebruiken. In plaats daarvan is het aan het einde van het spel 1 punt waard.
Klopt, en dat maakt nogal uit omdat voedsel, of slechts een bepaald type voedsel, erg schaars kan zijn.
Dank voor de review!
Heb het spel bij iemand anders gespeeld kan de regels dus niet nakijken: ik begreep uit deze review dat je dobbelt in plaats van het nemen van voedsel? Of mag je na het dobbelen alsnog voedsel nemen (zoals ik gister speelde)?