Mijn oordeel over 5 spellen (deel 17)

Uitleg en reviews van bord- en kaartspellen d.m.v. beeldmateriaal

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

luckybastard
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Bordspeleoloog op Yt
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Mijn oordeel over 5 spellen (deel 17)

Bericht door luckybastard »

Laatst gewijzigd door luckybastard op do 17 dec 2020, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Labels:
maartend
Critico

Re: Lucky Bastard reviewt 5 spellen (deel 17)

Bericht door maartend »

Zat net wat vids van je te bekijken. leuk gedaan. Echter, doe iets aan je geluid. Het klinkt gewoon niet goed. Hol. Vermoedelijk gebruik je een mic die los in de ruimte staat. Neem gewoon een mic die je aan de zijkant van je hoofd kunt plakken.

Ik merk gewoon dat het bij de 3de vid op rij echt vermoeiend begint te worden om te luisteren En dat is zeer jammer, want de rest bevalt me goed.
Afbeelding
luckybastard
Hazelnoot Ridder

maartend schreef: Zat net wat vids van je te bekijken. leuk gedaan. Echter, doe iets aan je geluid. Het klinkt gewoon niet goed. Hol. Vermoedelijk gebruik je een mic die los in de ruimte staat. Neem gewoon een mic die je aan de zijkant van je hoofd kunt plakken.

Ik merk gewoon dat het bij de 3de vid op rij echt vermoeiend begint te worden om te luisteren En dat is zeer jammer, want de rest bevalt me goed.
Bedankt voor de feedback, ik krijg die graag! Maar ik heb al eens met een microfoontje geprobeerd om het geluid te verbeteren... helaas was dat nog erger. Het ligt ook aan de ruimte vermoed ik. Maar ik bekijk eens wat ik hier in de toekomst aan kan veranderen om het te verbeteren.
KrisZeeland
Garnaal

Bericht door KrisZeeland »

Een ruimte klinkt minder hol als hij vol staat met eierkartons, dekens, kussens, matrassen enz. Dus misschien kun je daar nog wat van toevoegen.
luckybastard
Hazelnoot Ridder

KrisZeeland schreef: Een ruimte klinkt minder hol als hij vol staat met eierkartons, dekens, kussens, matrassen enz. Dus misschien kun je daar nog wat van toevoegen.
Wel, in de eerste plaats staat hij vol met spellen natuurlijk! ;-)
Maar er is wel een zetel met een dekentje dus we zullen de eierkartons een proberen. Bedankt voor de tip! ;)