Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uitleg & Review van het spel "Cascadia", uitgegeven door White Goblin Games, door Nox' Spellenzolder.
1-4 Spelers
30-45 Minuten Speeltijd
Voor meer over bordspellen, ga naar http://www.bordspelmania.eu/index.php
00:00 - Intro
00:54 - Wat zit er in de doos?
02:04 - Opzetten v/h Spel
03:16 - Speluitleg
08:44 - Review
Sterker nog: ik vind 'm het het best met 2 spelers!
Hij speelt goed met alle spelersaantallen, maar met hoe minder spelers hoe meer je je plannetje(s) kan uitvoeren omdat je minder afhankelijk bent van andere spelers die broodnodige tegels voor je wegkapen. Vergelijk met Azul, Sagrada, Carcassonne,... op dat gebied.
Kevin schreef:
Hij speelt goed met alle spelersaantallen, maar met hoe minder spelers hoe meer je je plannetje(s) kan uitvoeren omdat je minder afhankelijk bent van andere spelers die broodnodige tegels voor je wegkapen. Vergelijk met Azul, Sagrada, Carcassonne,... op dat gebied.
Kevin schreef:
Aanrader deze!
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Ok bedankt
Ik sluit me aan bij deze mening.
Heel fijn spel met 2p