Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uitleg & Review van het spel "Istanbul", uitgegeven door White Goblin Games, door Nox' Spellenzolder.
Vragen, opmerkingen of verzoekjes, mail mij gerust.
2-5 Spelers
40-60 Minuten Speeltijd
* Wat zit er in de doos? - 01:04
* Opzetten v/h Spel - 02:32
* Speluitleg - 06:26
* Review - 17:40
Dharquen schreef:Geen dank, ik ben blij dat ik dit spel heb mogen spelen & reviewen. Heb er enorm van genoten, en hij zal zeker vaker op tafel gaan komen.
Wel bijzonder Bastiaan dat je een wat eenvoudiger spel toch zo hoog waardeert. Vaak val je toch meer voor de langere spellen.
Wel leuk trouwens hoor, ik ben groot fan van dit genre spellen. In een uur speelbaar en toch niet alleen maar geluk maar ook wat denkwerk.
prachtig filmpje met wederom een super uitleg !!
En een leuke begintune !!!
Ik wou wel nog even een (heel) klein foutje melden, de startspeler krijgt geen drie lira maar twee lira
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Ik heb het spel recent aan mezelf geschonken als verjaardagscadeau .
Net uitgepakt, gelezen en ook dit filmpje bekeken. Prachtig uitgelegd trouwens.
Met één vraag blijf ik wel zitten.
Als je door middel van het uitspelen van een kaartje een actie 2 keer mag uitvoeren, moet je daar dan ook een tweede assistent voor achterlaten op deze locatie, of kan de huidige assistent die daar ter plaatse is de actie 2 keer uitvoeren ?