7 Wonders Duel is een topspel voor twee spelers. Er zijn twee uitbreidingen uitgebracht, zodat je nooit uitgekeken raakt op dit bordspel; Pantheon en Agora. Wat voegen deze uitbreidingen toe aan het basisspel en zijn ze de moeite waard om te kopen? Ralph heeft beide uit ten treuren gespeeld en geanalyseerd en deelt zijn bevindingen graag met jullie. We zijn benieuwd wat jullie er van vinden.
00:00 - Introductie
00:22 - Pantheon
02:58 - Agora
05:54 - Conclusie
06:43 - Credits
Agora en Pantheon - 7 Wonders Duel speluitleg en review
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
giliam
- Jakkiebak!
- WTULTC
- Elfenkoning
Re: Agora en Pantheon - 7 Wonders Duel speluitleg en review
Zo je draagt nog Lowlandsbandjes uit de tijd dat ik nog naar Lowlands ging en dat is toch al ruim 7 jaar geleden. Heb je ze serieus al zolang om of heb je een manier gevonden om ze ook af te kunnen doen?
Edit: ik heb effe ingezoomd op de bandjes. Ze zijn van iets recentere versies zie ik nu. Ik herken er namelijk niet een van de edities toen ik nog ging (was vanaf 2004 tm 2013 10x achter elkaar).
Edit: ik heb effe ingezoomd op de bandjes. Ze zijn van iets recentere versies zie ik nu. Ik herken er namelijk niet een van de edities toen ik nog ging (was vanaf 2004 tm 2013 10x achter elkaar).
-
giliam
- Jakkiebak!
Goede vraag. Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik ga het Ralph vragen...
-
Ralph82
- PIONier
Ik draag ze (en was ze dagelijksWTULTC schreef: Zo je draagt nog Lowlandsbandjes uit de tijd dat ik nog naar Lowlands ging en dat is toch al ruim 7 jaar geleden. Heb je ze serieus al zolang om of heb je een manier gevonden om ze ook af te kunnen doen?