Nieuwe indeling hallen

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gesloten
Nautilus
Regenmaker

Nieuwe indeling hallen

Bericht door Nautilus »

Dit jaar heeft de organisatie de indeling van de hallen geheel omgegooid. Het is nu ingedeeld naar specifieke categorie uitgever: https://spiel-essen.de/en/the-spiel/hall-plans.
Veel van de uitgevers die altijd in Hal 3 zaten zijn nu verplaatst naar hal 6 bij de oostelijke ingang (Queen games, Day of Wonder, e.d.). In hal 1 zitten nu de RPG uitgevers die voorheen in hal 5 en 6 zaten. Het is mij niet geheel duidelijk waarom men dit gedaan heeft. Vooral als je nu ziet dat alle grote uitgevers in Hal 3 zitten. Deze hal was altijd al druk, maar dat gaat volgens mij alleen maar erger worden.

In ieder geval moet ik weer een nieuwe route maken aangezien iedereen niet meer op zijn vaste plek zit :D .

Labels:
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Nieuwe indeling hallen

Bericht door Mac-S »

Ik ben al sinds 2019 niet meer geweest, dus mijn richtingsgevoel zal sowieso helemaal opnieuw opgebouwd moeten worden, wat dat betreft is het voor mij een goed moment om de hallen opnieuw in te delen.

Of de indeling straks heel logisch gaat aanvoelen weet ik nog niet. Grotere uitgevers geven vaak zowel familie- als expertspellen uit, dus het zal nog steeds wel door elkaar staan.
En de RPG-uitgevers stonden altijd al redelijk geclusterd, alleen nu ergens anders.
Gesloten