Of een paar euro betalen en het op laten slaan in volgens mij hal 7.Lord Leuber schreef: Nadat we tussen de afrit en de Messe een uur of meer in de file stonden gaan wij al jaren naar P10. De ervaring is dat er genoeg bussen rijden en dat die om 1 of andere reden wel in staat zijn de ingang te bereiken zonder al te veel vertraging. Het is alleen niet praktisch om halverwege de meuk in de auto te dumpen, wat bij ons tot de traditie heeft geleid dat er bij voorkeur in het eerste uur iets groots en zwaars gekocht moet worden zodat het tot hilariteit leidt dat er de rest van de dag mee gezeuld moet worden. De beste performance op dat gebied is nog steeds door mij neergezet een aantal jaar terug, met Mega Civilzation, wat volgens mij 10 kilo weegt, binnen een half uur ("want misschien zijn ze straks op" - gelukkig stonden ze er aan het eind van de dag nog). Ik heb die week de fitness maar overgeslagen.
Groene Umwelt sticker nodig!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Groene Umwelt sticker nodig!

Labels:
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Contacteer:
Ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat met parkeren dit jaar. Ik ga morgen zoals altijd naar P10, maar ben benieuwd of het daar nu drukker is na dat bericht van eerder deze week.
Recent speelde ik...

- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Het was vanochtend drama op p10. Toen wij aankwamen stond er een rij wachtende voor de bussen van honderden meters lang (letterlijk) en verrekt weinig bussen. Wij hebben uiteindelijk een Uber genomen vanaf p10 (bij het tuincentrum) naar de ingang. Duurde 17 minuten alles totaal en was voor ons de 13 extra euro meer dan waard.Stijnhoofd schreef: Ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat met parkeren dit jaar. Ik ga morgen zoals altijd naar P10, maar ben benieuwd of het daar nu drukker is na dat bericht van eerder deze week.

- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Contacteer:
Goed om te weten, dankjewel. Misschien toch verder zoeken inderdaad.pieter.schutz schreef:Het was vanochtend drama op p10. Toen wij aankwamen stond er een rij wachtende voor de bussen van honderden meters lang (letterlijk) en verrekt weinig bussen. Wij hebben uiteindelijk een Uber genomen vanaf p10 (bij het tuincentrum) naar de ingang. Duurde 17 minuten alles totaal en was voor ons de 13 extra euro meer dan waard.Stijnhoofd schreef: Ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat met parkeren dit jaar. Ik ga morgen zoals altijd naar P10, maar ben benieuwd of het daar nu drukker is na dat bericht van eerder deze week.
Recent speelde ik...

- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
De rij bij P10 was idd gigantisch en dan om de 5 minuten zo’n niet-gelede (12m?) stadsbus waar hooguit 60 mensen in gaan. Wij trokken al gauw de conclusie dat dit een uur of langer ging duren dus zijn voor een ochtendwandeling gegaan. Het is zo’n 4km lopen vanaf P10 naar de Messe dus dat is prima te doen en bleek een goede keus
.
Laatst gewijzigd door maxitaxi777 op vr 06 okt 2023, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
davedatema
- Locomotief
Heb gisteren besloten om vandaag de auto maar bij het hotel te laten staan en met de u bahn naar de messe te gaan. Dank voor de tip...!
(Vandaag dag 2/2)
(Vandaag dag 2/2)