Wel 100. Ze woont op Colditz.BaSL schreef:Hoeveel slaapplekken?rober schreef:En wij hebben er 2 die allebei wel eens richting onze oosterburen gaan.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn zus woont op nog geen 10km van de Messe in de Umweltzone. :S
Spiel 2012 : Vergeet je umweltsticker niet !
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- rober
- Standaard moderator
Re: Spiel 2012 : Vergeet je umweltsticker niet !
All is fair in love, war and Carcassonne

Labels:
- rober
- Standaard moderator
Tja. Ik kom er inderdaad wel eens, maar niet tijdens Spiel.Erwin schreef:Mazzelpik.rober schreef:En wij hebben er 2 die allebei wel eens richting onze oosterburen gaan.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn zus woont op nog geen 10km van de Messe in de Umweltzone. :S
Voor de zekerheid toch nog maar eens gekeken en het is 9,4 km. Just for the record.
All is fair in love, war and Carcassonne

- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Dan is de slaapplaats waar we met RTD zitten toch verder ... 9.5 kmrober schreef:Tja. Ik kom er inderdaad wel eens, maar niet tijdens Spiel.Erwin schreef:Mazzelpik.
Voor de zekerheid toch nog maar eens gekeken en het is 9,4 km. Just for the record.
- cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik kan nog melden dat alhoewel in Duitsland het gros van de stickers met de hand is geschreven, dit in de praktijk niet zo handig bleek omdat de zon mettertijd de stift vervaagt: bij mij duurde dat een jaar of drie. Ik heb een nieuwe sticker aangeschaft waar het kenteken gedrukt is, en die zal het wat langer uithouden.
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Je kan ook bij auto-dealers in Duitsland naar binnen lopen en ter plekke voor 5 euro een sticker aanschaffen.