Pre-orders Essen 2012
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Mistharfare
- Website beheerder
Re: Pre-orders Essen 2012
Inderdaad, zo heb ik Carson City, Tzolkin, King of Tokyo Power Up, Innovation, Terra Mystica, Robinson Crusoe en Snowdonia gereserveerd.
Als je niet betaald is het inderdaad reserveren en dan nog ze kennen je toch niet dus je gaat eerst lekker spelen en lijkt het je wat dan neem je het mee en lijkt het je niets loop jr weg. Kan netter maar dit is geen probleem om het zo te doen.
Als je niet betaald is het inderdaad reserveren en dan nog ze kennen je toch niet dus je gaat eerst lekker spelen en lijkt het je wat dan neem je het mee en lijkt het je niets loop jr weg. Kan netter maar dit is geen probleem om het zo te doen.
Labels:
- Barad_the_dwarf
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: BGG Admin
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik denk eraan voor de eerste maal eens een paar spellen te pre orderen. Tokaido en Room 25, maar is nog niet gedaan. Tokaido lijkt mij het meest interessant om dit voor te doen omdat hij maar 30 euro kost ipv 35 (of 40 na de beurs).
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Contacteer:
Sheelt inderdaad 5 euro a een tientje voor tokaido, als je besluit om te pre-orderen zou ik dat wel vandaag doen want morgen zijn de pre-orders gesloten las ik op bgg.Barad_the_dwarf schreef:Ik denk eraan voor de eerste maal eens een paar spellen te pre orderen. Tokaido en Room 25, maar is nog niet gedaan. Tokaido lijkt mij het meest interessant om dit voor te doen omdat hij maar 30 euro kost ipv 35 (of 40 na de beurs).
- Wyckyd
- Generalist
Damn you people!16 Feet Pauly schreef:Sheelt inderdaad 5 euro a een tientje voor tokaido, als je besluit om te pre-orderen zou ik dat wel vandaag doen want morgen zijn de pre-orders gesloten las ik op bgg.Barad_the_dwarf schreef:Ik denk eraan voor de eerste maal eens een paar spellen te pre orderen. Tokaido en Room 25, maar is nog niet gedaan. Tokaido lijkt mij het meest interessant om dit voor te doen omdat hij maar 30 euro kost ipv 35 (of 40 na de beurs).
Tokaido nu maar gepreorderd. 5 euro is inderdaad wel een groot verschil.
- rober
- Standaard moderator
De uitbreiding van King of Tokyo is er nog bijgekomen.rober schreef:Pre ordered:
Card City
Ginkgopolis
La Loire
Ladies of Troyes
Tokaido
Shark Attacks
Sheepdogs of Pendleton Hill
Tzolkin: gereserveerd via Adriaensen
Nu nog een mooie power voor de speciale kaart verzinnen.
All is fair in love, war and Carcassonne

- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
Ik heb enkel nog maar Amber gepreordered. Verder nog aan het kijken 
- grunnboy
- Bronzen Meeple
Carson City + uitbreiding
Suburbia
Revolver 2 en promo Revolver 1
Among the Stars (Indiegogo)
King of Tokyo Power up
Keyflower
Suburbia
Revolver 2 en promo Revolver 1
Among the Stars (Indiegogo)
King of Tokyo Power up
Keyflower
- Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Contacteer:
Vooralsnog heb ik 2 pre-orders gedaan:
Clocks (van Sandtimer.be)
Siberia (van DLP Games)
Clocks (van Sandtimer.be)
Siberia (van DLP Games)
Everybody has the right to play...
- Wim G.
- Garnaal
Clash of Cultures gepreorderd 
- Barad_the_dwarf
- Professor Pimpel
Dan toch maar Tokaido niet gepreordered. Wel geprobeerd maar blijkbaar lukt het niet, staat mooi op de site dat je kan betalen met paypal (wat ik heb), blijkt dat die gekoppeld moet zijn aan een creditcard (wat ik niet heb/wil). Dan maar contact opgezocht met Funforge en die zeggen, sorry maar je kan niet op een andere manier pre orderen...
Snap niet waarom ik niet gewoon met paypal kan betalen dan (tenzij ze het maar afhouden wanneer je het ophaalt?), maar ze zeiden wel dat gezien ik er op donderdag ben ik wel nog aan een exemplaar zou kunnen geraken, maar wel niet aan de pre order prijs.
Snap niet waarom ik niet gewoon met paypal kan betalen dan (tenzij ze het maar afhouden wanneer je het ophaalt?), maar ze zeiden wel dat gezien ik er op donderdag ben ik wel nog aan een exemplaar zou kunnen geraken, maar wel niet aan de pre order prijs.
- Wyckyd
- Generalist
Heeft denk ik te maken met de garantie die een creditcard biedt - paypal staat meer garant voor betalingen van een account waar een credit card aan gekoppeld is, omdat zij dan weer zekerder weten dat ze het geld van jou kunnen innen.Barad_the_dwarf schreef:Dan toch maar Tokaido niet gepreordered. Wel geprobeerd maar blijkbaar lukt het niet, staat mooi op de site dat je kan betalen met paypal (wat ik heb), blijkt dat die gekoppeld moet zijn aan een creditcard (wat ik niet heb/wil). Snap niet waarom ik niet gewoon met paypal kan betalen dan (tenzij ze het maar afhouden wanneer je het ophaalt?)
- Barad_the_dwarf
- Professor Pimpel
Dat kan maar mijn paypal is gekoppeld aan mijn bankrekening dus eigenlijk hetzelfde effect. Nu als dat een probleem is dat ze dan gewoon het geld laten overmaken voordat ze mijn preorder aanvaarden, met paypal is dat toch direct gebeurd.
- Aras
- Geheim Genootschap
- JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Wim G. schreef:Clash of Cultures gepreorderd
Of Edwin nou meedoet, donderdag nacht of niet, die doos moet open !
En ... ik had niet anders verwacht
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
- Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Tof, en ik had er ook naar gekeken om die eventueel te bestellen (hopelijk wordt dit spel niet teveel gehyped!), maar via welke site? Via de site van Z-Man Games?Wim G. schreef:Clash of Cultures gepreorderd
Omgerekend zou die daar op rond de €60 zitten?
Ik haat spellen.