Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2014

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

KeesK
Hazelnoot Ridder

Re: Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2014

Bericht door KeesK »

Hier mijn buit,
Blij met imp. Settlers, m'n gratis Apha zombie (geruild tegen een space pinguïn)
Leuke ervaring was Owacon spelen met de designer Bakafire (vet ingemaakt door hem :)
Andere leuke er ervaring was de dicetower meeting met een grote opkomst, leuk zitten praten met de vrouw van Eric Summerer en kort met Tom Vasel.
Bijlagen
image.jpg
(1020.5 KiB) 559 keer gedownload
Afbeelding

Labels:
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Is dat de uitbreiding op Mascarade?
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door dirk »

Flash schreef:
KASSEI schreef: Waar ik me wel een beetje aan heb zitten ergeren is dat tegenwoordig bijna elke uitgever geld vraagt voor promo's. Een bijdrage voor een goed doel vind ik nog sympathiek maar de naam zegt het toch zelf: ter promotie... En voor een uitgever kost het meestal niet echt veel om ze te produceren want er is doorgaans nog wel een plaatsje vrij op een drukvel voor die tegels of kaarten.
Ben ik wel met je eens hoor, maar aan de andere kant is het zo dat 'wij' als spelers er vervolgens weer voor zorgen dat dit soort promo's voor soms absurde bedragen van eigenaar wisselen.
Net op 2dehands.be de gratis promokaart voor Lewis & Clark tegen gekomen, kan gekocht worden voor een minimumbod van 5€ !!! :evil: :evil: :evil:
Sommige mensen hebben blijkbaar geen enkel schaamtegevoel
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Joverowa
Caballero

Bericht door Joverowa »

dirk schreef:
Flash schreef:
KASSEI schreef: Waar ik me wel een beetje aan heb zitten ergeren is dat tegenwoordig bijna elke uitgever geld vraagt voor promo's. Een bijdrage voor een goed doel vind ik nog sympathiek maar de naam zegt het toch zelf: ter promotie... En voor een uitgever kost het meestal niet echt veel om ze te produceren want er is doorgaans nog wel een plaatsje vrij op een drukvel voor die tegels of kaarten.
Ben ik wel met je eens hoor, maar aan de andere kant is het zo dat 'wij' als spelers er vervolgens weer voor zorgen dat dit soort promo's voor soms absurde bedragen van eigenaar wisselen.
Net op 2dehands.be de gratis promokaart voor Lewis & Clark tegen gekomen, kan gekocht worden voor een minimumbod van 5€ !!! :evil: :evil: :evil:
Ook op 2dehands: De gratis kaart die je kreeg bij aankoop van Star Realms en ook de uitrbreidingen van Zooloretto
derodehazen.be
Afbeelding
KeesK
Hazelnoot Ridder

Bericht door KeesK »

Edwin84 schreef:Is dat de uitbreiding op Mascarade?
Yep
Afbeelding
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Gaaf, zal eens kijken wat er allemaal bij zit op Internet en eventuele nieuwe regels.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Dit was de stand van zaken op vrijdagavond voor Roll The Dice:
Afbeelding
er zijn er later nog een stuk of 10 bij gekomen zoals:
Vudu
Wagle Dance
El Gaucho
Roborama
Grog Island
Hospital Rush
Plaines
...
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com

Bericht door Seabie »

Joverowa schreef:
dirk schreef:Net op 2dehands.be de gratis promokaart voor Lewis & Clark tegen gekomen, kan gekocht worden voor een minimumbod van 5€ !!! :evil: :evil: :evil:
Ook op 2dehands: De gratis kaart die je kreeg bij aankoop van Star Realms en ook de uitrbreidingen van Zooloretto
Ik sta hier toch wel anders in merk ik. Niet dat ik deze dingen te koop heb staan of iets dergelijks, maar ik begrijp wel waarom de verkoper ze voor dat bedrag aanbiedt. Simpelweg vraag en aanbod. Ter vergelijking, ook al betreft het hier geen promo, maar als ik Poseidon's Kingdom weg zou doen zou ik er ook meer voor vragen dan waar ik hem ooit voor gekocht heb. Niet om er winst op te maken, maar omdat dat simpelweg de marktwaarde is. En andere spellen gaan weer voor veel minder weg.

PS: ik doe Poseidon's Kingdom niet weg trouwens, leuk spel!
Afbeelding
mezzin
Professor Pimpel

Bericht door mezzin »

Het is ook dat vraag en aanbod als ik iets heb dat meer waard geworden is omdat het schaars is dan is het toch prima als ik het voor meer verkoop. Ik heb er ook in geïnvesteerd en als ik dan iets extra's aan overhoud dan is dat prima. Ik doe het niet voor de handel dan is het misschien anders. Maar je hoeft het niet te kopen. Ik koop zelf wel promo's in de BBG store en dan betaal ik ook 4-6 euro per promo dus zo gek is het niet. Maar het moet leuk blijven.