En dat liever dan 10(0) suffe Spiel euro'sSirWallace schreef: Maar wij hebben dan weer Blood Rage
Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2015
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2015
Laatste 10 gespeeld:

Labels:
-
SkippyNL
- Garnaal
Mijn eerste Essen en ik heb me prima vermaakt. Erg gezellig om met de groep en ook anderen in het hotel spellen te spelen.

Nu kijken wat we de volgende spellenavond op tafel leggen

Nu kijken wat we de volgende spellenavond op tafel leggen
-
Dierik
- Erelid
Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
Op het Spellenspektakel is er weer nieuwe voorraad als het goed is dus een extra reden om te komen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Waarbij het prettig zou zijn dat Quined Games op de belangrijkste beurs in zijn thuisland ook als uitgever present is. Van het Spellenspektakel kun je niet wegblijven wanneer je de Nederlandse spellenscene een warm hart toedraagt.Dierik schreef:Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
Op het Spellenspektakel is er weer nieuwe voorraad als het goed is dus een extra reden om te komen.
-
Dierik
- Erelid
Ze combineren dit jaar een stand met Rocks Games.Erwin schreef:Waarbij het prettig zou zijn dat Quined Games op de belangrijkste beurs in zijn thuisland ook als uitgever present is. Van het Spellenspektakel kun je niet wegblijven wanneer je de Nederlandse spellenscene een warm hart toedraagt.Dierik schreef:Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
-
Aras
- Geheim Genootschap
Betekend dit dat ze met minder demo tafels staan in vergelijking met vorig jaar?Dierik schreef:Ze combineren dit jaar een stand met Rocks Games.Erwin schreef:Waarbij het prettig zou zijn dat Quined Games op de belangrijkste beurs in zijn thuisland ook als uitgever present is. Van het Spellenspektakel kun je niet wegblijven wanneer je de Nederlandse spellenscene een warm hart toedraagt.Dierik schreef:Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Ik vond het spel beter dan zijn titelDierik schreef:Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
Zit (te) veel in!
Voor mij beetje te veel... maar zal bij die spelers die de zwaardere EuroGames leuk vinden, goed in de smaak vallen.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Ik zal tot Spel moeten wachten dan, maar daar wordt het toch ook wel gepromoot?Dierik schreef:Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zeker en vast, de belgische takAlliantieAJ schreef:Ik zal tot Spel moeten wachten dan, maar daar wordt het toch ook wel gepromoot?Dierik schreef:Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Top! Ik zal zeker aanschuiven dan ...16 Feet Pauly schreef:Zeker en vast, de belgische takAlliantieAJ schreef:Ik zal tot Spel moeten wachten dan, maar daar wordt het toch ook wel gepromoot?Dierik schreef:Vrijdag rond de middag al zelfs. Ik heb het spel zelf donderdag en vrijdag uitgelegd op de stand en ik kan zeggen dat de reacties erg positief waren. Veel mensen waren teleurgesteld dat het zo snel uitverkocht was...AlliantieAJ schreef:Toch ook wel wat mensen hebben Haspelknecht bij, was ook al zaterdag uitverkocht, is het zo goed?
Op het Spellenspektakel is er weer nieuwe voorraad als het goed is dus een extra reden om te komen.van Quined zal present zijn met 3 tafels haspelknecht en 3 tafels Xanadu. Of spreek ik nu mijn mond voorbij? Lijkt mij goed om te weten.
Demo's doen lijkt me anders ook wel leuk
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Ik ging niet naar Essen dit jaar... Maar had wel een mannetje op de vloer. Wat gaaf om overdag pushberichten van Wunderlist te krijgen aks iemand zo relaxed is om spellen mee te nemen voor je en spellen van de Wunderlist afvinkt!
Bescheiden vangst dus met als enige koopje Panamax voor €25 en het spelletje dat ik vorig jaar niet had moeten laten liggen: Steam Donkey. Macao voor €10 (NL) was ook op.
De Snowdonia promo Card 31 of 30 was op; als iemand hem heeft (of andere Snowdonia promo's) en er niets mee doet dan houd ik me aanbevolen!

Volgend jaar ga ik weer; wie heeft de gouden hoteltip?
Bescheiden vangst dus met als enige koopje Panamax voor €25 en het spelletje dat ik vorig jaar niet had moeten laten liggen: Steam Donkey. Macao voor €10 (NL) was ook op.
De Snowdonia promo Card 31 of 30 was op; als iemand hem heeft (of andere Snowdonia promo's) en er niets mee doet dan houd ik me aanbevolen!

Volgend jaar ga ik weer; wie heeft de gouden hoteltip?
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Wij zaten in Brunnen hotel ... tussen het centrum en de hallen. Was niet veel soeps, ontbijt viel wel mee ... daar zat ook onverwacht Klaus Teuber
Volgend jaar zoeken wij een hotel in het centrum, gezellig, restaurants, cafeetjes ...
Volgend jaar zoeken wij een hotel in het centrum, gezellig, restaurants, cafeetjes ...
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Ik zat in het Bredeney. Op n kleine 20 minuten lopen van de Messe. Niet dicht bij t centrum, alleen maar pils, alt en graanbier voor bier, maar wel twee zalen geopend speciaal voor bordspelers. En buiten Claus Teuber leek zo'n beetje iedere designer (van Breese, Cathala tot de gehele JaponBrand club) daar ook te zitten.mazinho schreef: Volgend jaar ga ik weer; wie heeft de gouden hoteltip?
-
Lord Leuber
- Party Animal
Aankopen:
Mega Civilization (zie dat topic)
La Isla uit Heidelberger voor 10. Ben benieuwd, was toch vorig jaar nog de nieuwe Feld release, samen met Aquasphere dacht ik.
WW2: European Theater of Operations van SPI. Mocht eigenlijk alleen als set met WW2: PTO voor 65, maar na wat overleg in het Duits kreeg ik 'm voor 30 mee
Eigenlijk een perfecte serie Spel aankopen voor mij: een nieuwe release die straks waarschijnlijk lastig te verkrijgen is (MCiv), een oud spel wat normaal helemaal nergens te verkrijgen is (WW2:ETO) en een koopje uit Heidelberger (La Isla). Een Heidelberger meukstand aankoop is een soort verplichte traditie geworden op Spiel en het is altijd fijn als dat nog een beetje relevant is, net als vorig jaar Coney Island.
Mijn medeSpielganger heeft Nations dice game, PowerGrid aandelen, TtR Duitsland 1902 en (uit Heidelberger) een Battlelore 1ed setje gekocht.
Van de nieuwe spellen eigenlijk alleen benieuwd naar 504, eens kijken wat die qua reviews gaat doen en wat het volgend jaar op Spiel kost. Hengist zou normaal interessant zijn maar de eerste geluiden zijn vrij negatief.
Parkeren was weer een probleem: we kwamen om iets van 9.50 aan en werden toch al (na file rond de Messe) naar P10 doorgestuurd, waar het busvervoer nog om gang moest komen en we ca. 15-20 min moesten wachten. Heb toch elk jaar het gevoel dat dat beter te regelen moet zijn.
Mega Civilization (zie dat topic)
La Isla uit Heidelberger voor 10. Ben benieuwd, was toch vorig jaar nog de nieuwe Feld release, samen met Aquasphere dacht ik.
WW2: European Theater of Operations van SPI. Mocht eigenlijk alleen als set met WW2: PTO voor 65, maar na wat overleg in het Duits kreeg ik 'm voor 30 mee
Eigenlijk een perfecte serie Spel aankopen voor mij: een nieuwe release die straks waarschijnlijk lastig te verkrijgen is (MCiv), een oud spel wat normaal helemaal nergens te verkrijgen is (WW2:ETO) en een koopje uit Heidelberger (La Isla). Een Heidelberger meukstand aankoop is een soort verplichte traditie geworden op Spiel en het is altijd fijn als dat nog een beetje relevant is, net als vorig jaar Coney Island.
Mijn medeSpielganger heeft Nations dice game, PowerGrid aandelen, TtR Duitsland 1902 en (uit Heidelberger) een Battlelore 1ed setje gekocht.
Van de nieuwe spellen eigenlijk alleen benieuwd naar 504, eens kijken wat die qua reviews gaat doen en wat het volgend jaar op Spiel kost. Hengist zou normaal interessant zijn maar de eerste geluiden zijn vrij negatief.
Parkeren was weer een probleem: we kwamen om iets van 9.50 aan en werden toch al (na file rond de Messe) naar P10 doorgestuurd, waar het busvervoer nog om gang moest komen en we ca. 15-20 min moesten wachten. Heb toch elk jaar het gevoel dat dat beter te regelen moet zijn.
-
suzanne24
- Geheim Genootschap

Hier een foto van mijnaanwinsten. Tides of time en Sanssouci horen er ook nog bij.

Wat een unpunch werk;)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk