Omdat je nog wel een ander kan besmetten? Je hebt er zelf geen of minder last meer van, maar kan het virus nog wel overdragenThe Iced One schreef: Ik ben normaal gevaccineerd dan dus ik zie niet in waarom ik niet zou gaan...
Spiel 2021 aangekondigd - Wat doen jullie?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Re: Spiel 2021 aangekondigd - Wat doen jullie?
Labels:
- Edwin84
- Elfenkoning
Stel dat in augustus evenementen weer kunnen met een negatieve testuitslag. Dan is iedereen binnen een maand weer gewend aan een vol Ahoy,'m voetbalwedstrijd of hutje mutje op de braderie.
Als het weer kan vanwege de veiligheid went het heel snel weer die drukte.
Als het weer kan vanwege de veiligheid went het heel snel weer die drukte.
- SigiScsi
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Ook nog even afwachten hoe de standhouders reageren. Wordt het een bont globaal gezelschap of zullen enkel de Europese uitgevers aanwezig zijn?
- Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Oktoberfest, weliswaar een dikke maand eerder en een stuk grootschaliger, is ook dit jaar afgelast. Het getuigt in ieder geval van optimisme dat Spiel weer georganiseerd wordt.
Ik zie het tegen die tijd wel, aangezien het voor mij ook slechts een dagje uit is, maar ik hoop natuurlijk dat tegen die tijd álles weer door gaat.
Ik zie het tegen die tijd wel, aangezien het voor mij ook slechts een dagje uit is, maar ik hoop natuurlijk dat tegen die tijd álles weer door gaat.
- Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Gezellig!The Iced One schreef: Ik ben normaal gevaccineerd dan dus ik zie niet in waarom ik niet zou gaan...
Dan zie ik je daar... en zo niet... dan weer op een mooie interland in Belgie of hier.
Persoonlijk heb ik Corona al gehad, (na 6 maanden nog steeds antistoffen in t bloed) en ben voor die tijd ingeent mag ik toch hopen..... voor mij geen reden om niet te gaan.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Naast grootschaliger zal ‘veel zatter’ ook een factor van belang zijn geweest.Jerome schreef: Oktoberfest, weliswaar een dikke maand eerder en een stuk grootschaliger, is ook dit jaar afgelast. Het getuigt in ieder geval van optimisme dat Spiel weer georganiseerd wordt.
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Dat blijkt eigenlijk héél goed mee te vallen, uit onderzoek blijkt dat je 'nauwelijks' nog besmettelijk bent.Jorrit schreef:Omdat je nog wel een ander kan besmetten? Je hebt er zelf geen of minder last meer van, maar kan het virus nog wel overdragenThe Iced One schreef: Ik ben normaal gevaccineerd dan dus ik zie niet in waarom ik niet zou gaan...
Hoe dan ook ga ik er ook vanuit dat iedereen die op Spiel is de kans heeft gehad zich te laten vaccineren en wie dat om bepaalde weinig wetenschappelijke redenen niet heeft laten doen, kiest natuurlijk zelf om een blijvend risico te lopen, daar ga ik niet naar kijken.
Ik ga overigens weer lekker 3 of 4 dagen, hoogtepunt van het jaar
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Doelde meer op de mensen in je omgeving als je weet thuis komt. Maar hopelijk zijn er inderdaad tegen die tijd amper niet gevaccineerde mensen meer over.
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Contacteer:
Ik houd mijn hart ook nog even vast voor Spiel. Ik zie het ook dit jaar nog niet zo snel doorgaan.Jerome schreef: Oktoberfest, weliswaar een dikke maand eerder en een stuk grootschaliger, is ook dit jaar afgelast. Het getuigt in ieder geval van optimisme dat Spiel weer georganiseerd wordt.
Recent speelde ik...

- usurper
- Geheim Genootschap
Ik wacht het lekker af. Op dit moment kan je er nog niks van zeggen.
We live to survive our paradoxes
- henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
- Contacteer:
Het spelen zit hem in het bloed, maar of het virus dan al er genoeg uitgewerkt is? Al zal het een Spiel worden met meer ruimte en minder bezoekers in de looppaden. Demo's spelen op afspraak of digitaal voor de organisatie ook een spannende keuze. Maar we zien graag een positief signaal. Al maken ze een drive-in om de mooie titels op te halen
. Een evenement in nieuwe stijl misschien. Maar onze gezondheid voorop.
- Bruno
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Just my luck
Vaccineren is vooral een mooie rem op de snelle verspreiding en kan ervoor zorgen dat de zorg niet meer zo overbelast is. Dan willens en wetens die verkregen ruimte gelijk weer opvullen met een groot internationaal evenement, voelt raar. Ik hoop dat er straks weer een boel kan, maar een Spiel in dezelfde vorm als 2019 lijkt me wat vroeg. Ik vraag me ook af of alle standhouders dan al weer staan te trappelen...
Maar goed, ik durf me nu niet alvast te gaan verheugen op iets dat pas over vijf maand plaatsvindt. Eén krasse mutatie en we mogen wachten op vaccin versie 2.
Maar goed, ik durf me nu niet alvast te gaan verheugen op iets dat pas over vijf maand plaatsvindt. Eén krasse mutatie en we mogen wachten op vaccin versie 2.
- Edwin84
- Elfenkoning
Vaccineren doet meer. Het zorgt er ook voor dat mocht je toch Corona krijgen, de symptomen vele malen lichter zijn.Bruno schreef: Vaccineren is vooral een mooie rem op de snelle verspreiding en kan ervoor zorgen dat de zorg niet meer zo overbelast is. Dan willens en wetens die verkregen ruimte gelijk weer opvullen met een groot internationaal evenement, voelt raar. Ik hoop dat er straks weer een boel kan, maar een Spiel in dezelfde vorm als 2019 lijkt me wat vroeg. Ik vraag me ook af of alle standhouders dan al weer staan te trappelen...
De Spaanse griep hoor je nu ook niemand meer over. Dat is het voordeel van groepsimmuniteit.
- vdW
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: High Times
Hotel is al geboekt. Tegen die tijd zal ik ook wel al gevaccineerd zijn. We zullen zien hoe het dan gaat en zal zijn. Heb er iig wel zin in en ben benieuwd welke uitgevers er zullen staan.
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Contacteer:
Ik heb er nu al wel meer vertrouwen in dat het doorgaat dan pak 'm beet een maand geleden. Vaccinatie is goed op stoom en de gevolgen daarvan laten zich zien in de cijfers.
Ik ga het maandag met mijn Gloomhaven-groepje bespreken. Voor de zekerheid boek ik alvast een hotel.
Ik ga het maandag met mijn Gloomhaven-groepje bespreken. Voor de zekerheid boek ik alvast een hotel.
Recent speelde ik...