Spellen kopen op Spiel 2011 in Essen

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Mistharfare
Website beheerder

Re: Spellen kopen op Spiel 2011 in Essen

Bericht door Mistharfare »

ravinck schreef:Toch nog een vraag;

Ik neem aan dat zo'n 90% van de titels die uit gaan komen op Spiel nu al genoemd zijn. Klopt dit?
Niet als het record nog gebroken moet worden aangezien er bij spielbox.de 444 nieuwe spellen staan en bij BGG pas 266.

Maar ze hebben het over 700 nieuwe producten en of dat alleen maar spellen zijn weet ik niet.

Ik denk zelf dat het grootste aantal wel binnen is en daarmee ook de vetste spellen. Dit ook omdat er niet meer info binnenkomt van Heidelberger en GenCon.

Labels:
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

ravinck schreef:Ik neem aan dat zo'n 90% van de titels die uit gaan komen op Spiel nu al genoemd zijn. Klopt dit?
Nee, dat punt wordt pas later bereikt: als ik kijk hoe snel het toevoegen van nieuwe titels in voorgaande jaren ging dan pas rond de tweede tot derde week van september. En in sommige gevallen is een spel helemaal niet op de lijsten verschenen.
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra

Bericht door henk.rolleman »

ravinck schreef:Toch nog een vraag;

Ik neem aan dat zo'n 90% van de titels die uit gaan komen op Spiel nu al genoemd zijn. Klopt dit?
Hier kun je inderdaad wel een beetje van uit gaan.
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Ik verdoe nu behoorlijk wat tijd met m'n voorbereiding en deze begint aardig vorm te krijgen.
Wel leuk om diverse video's, regels, previews door te nemen en ook om gericht te vragen aan de spelautheurs of uitgevers.
Afbeelding
Iznogoedh
Professor Pimpel

Bericht door Iznogoedh »

Vraagje. Worden op Spiel ook de spellen van Smartgames en Thinkfun verkocht?
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Iznogoedh schreef:Vraagje. Worden op Spiel ook de spellen van Smartgames en Thinkfun verkocht?
Beide uitgevers staan niet vermeld op de lijst bij Cliquenabend.de.
Dat gezegd hebbende weet ik niet of dat betekent of ze wel of niet komen. Je zou de uitgevers direct kunnen benaderen.
Afbeelding
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

ravinck schreef:Ik verdoe nu behoorlijk wat tijd met m'n voorbereiding en deze begint aardig vorm te krijgen.
Wel leuk om diverse video's, regels, previews door te nemen en ook om gericht te vragen aan de spelautheurs of uitgevers.
Ik heb op m'n geeklist in het kort mijn bevindingen geschreven, in het Engels, over:
Pergamon, Kingdom of Solomon, Helvetia, Vanuatu, Drum Roll, Takenoko, Flash Point: Fire Rescue, Panic Station, Feudality, Singapore, Shitenno en Arcanum.
En in de komende dagen, weken, zal ik er nog enkele toevoegen.
Afbeelding
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

ravinck schreef:
ravinck schreef:Ik verdoe nu behoorlijk wat tijd met m'n voorbereiding en deze begint aardig vorm te krijgen.
Ik heb op m'n geeklist in het kort mijn bevindingen geschreven, in het Engels, over:
Pergamon, Kingdom of Solomon, Helvetia, Vanuatu, Drum Roll, Takenoko, Flash Point: Fire Rescue, Panic Station, Feudality, Singapore, Shitenno en Arcanum.
En in de komende dagen, weken, zal ik er nog enkele toevoegen.
Een leuke lijst die mij er toe gezet heeft sommige spellen nader te bekijken, die me aanvankelijk helemaal niks leken, zoals Panic Station.