Essen 2011 - carpoolen

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

aicirtap
Critico

Re: Essen - carpoolen

Bericht door aicirtap »

NielsZW schreef:
aicirtap schreef:Heb vakantie van school ;)
aicirtap schreef:ik zit momenteel in de bijstand vandaar gratis,
Spreek je jezelf nu niet tegen?
Ik doe een opleiding in het kader van reïntegratie ;)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!

Labels:
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Re: Essen 2011 - carpoolen

Bericht door NielsZW »

Aha.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Distefano
Team Bordspelmania

Bericht door Distefano »

Tjoek schreef:Ik zou ook graag voor het eerst naar Essen gaan dit jaar.
En met iemand meerijden zou voor mij waarschijnlijk de enige optie zijn.

Dus vertrekken er mensen uit de regio Den Haag of de regio Eindhoven en hebben ze nog een plaatsje over?
Hallo Tjoek,

Op de donderdag en vrijdag vertrek ik vanuit Eindhoven naar Essen en heb zeker nog plaats in de auto. Donderdag vertrekken we al met een groep uit Eindhoven en op vrijdag zal ik meehelpen als vrijwilliger op de stand van Indie Boardgames. Als je vanuit Eindhoven wil meerijden laat dan maar iets weten.

Groeten,

Stefan
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Distefano schreef:
Tjoek schreef:Ik zou ook graag voor het eerst naar Essen gaan dit jaar.
En met iemand meerijden zou voor mij waarschijnlijk de enige optie zijn.

Dus vertrekken er mensen uit de regio Den Haag of de regio Eindhoven en hebben ze nog een plaatsje over?
Hallo Tjoek,

Op de donderdag en vrijdag vertrek ik vanuit Eindhoven naar Essen en heb zeker nog plaats in de auto. Donderdag vertrekken we al met een groep uit Eindhoven en op vrijdag zal ik meehelpen als vrijwilliger op de stand van Indie Boardgames. Als je vanuit Eindhoven wil meerijden laat dan maar iets weten.

Groeten,

Stefan
Bedankt voor het aanbod, maar ik kan definitief niet naar Essen. Precies die 4 dagen doe ik mee aan de Race of the Classics for Young Professionals. Dit houdt in dat ik mee doe aan een zeilboten race van NL naar Engeland. Die kans krijg ik niet zomaar een tweede keer, dus Essen moet ik nog maar een jaartje uitstellen.
Afbeelding
mmniet
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Meneer de president
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door mmniet »

ik zit er over te denken om vrijdags te gaan (dus nog niet zeker, wordt dit weekend besloten). Als dat zo is heb ik een plaatsje. Misschien 2.

Ik vertrek vanuit Barneveld. Onderweg ergens oppikken zal geen probleem zijn, dus zoek dat zelf even uit op de routeplanner.

Het is een auto van de zaak, maar dat wil niet zeggen dat de zon voor niets op gaat. Gaat me niet om het geld, maar wel om het gebaar :).

Bij interesse dus even melden. Na het weekend weet je of het door gaat.
mmniet
Grote Dienaar

Bericht door mmniet »

change of plans.

We gaan op de zaterdag omdat mijn zus anders niet kan.

Zaterdags gaan we op tijd en weer op tijd naar huis ( 3 uur naar huis). als er carpoolers zijn hoor ik het wel. Er is nu nog plek voor 2.

Mario
mmniet
Grote Dienaar

Bericht door mmniet »

Voor de geïnteresseerden:
Ik ga op de zaterdag en vertrek vanuit Barneveld om 8 uur van station Barneveld Centrum (waar ik Seabie oppik).

Ik neem mijn zus ook mee en heb nog plek voor 1 passagier (technisch gezien nog 2, maar dan zit je wel iets krapper op de achterbank en dat moet Seabie dan ook goed vinden :) )

Nadeel is dat ik om 3 uur al naar huis moet, dus je tijd op de beurs is dan maar 5 uur (of je moet ander vervoer naar huis vinden).
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Bericht door NielsZW »

Zaterdag heb ik nog 1 plek over.

Vertrek vanuit Zwolle
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Tamara_Bakker
Standaard moderator

Bericht door Tamara_Bakker »

Wij hebben op vrijdag nog 3 plekken over. We vertrekken uit Leiden, maar we kunnen onderweg altijd iemand oppikken.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
jolahola
Matroos

Bericht door jolahola »

rijkelijk laat, ik weet het, maar misschien zijn er alsnog geïnteresseerden:
Wij gaan donderdag naar Essen, vanuit Deerlijk (afrit 4 op E17). We zijn voorlopig met 5, maar aangezien ik met een auto rijd met 8 plaatsen, kunnen er nog 2 passagiers bij (ik houd dan 1 zitplaats over om spellen te stapelen ... :wink:
De reisroute loopt over Gent, Antwerpen, Eindhoven, Venlo.
Wie zin heeft, en in de buurt van onze route kan geraken kan kostendelend mee - voorlopig zitten we aan 12€ de man, met een zesde reisgenoot vermindert dat naar 10, met een 7e naar 8.5.
Antwoorden mag hieronder, of via een pb. Juist uur en plaats spreken we dan nog wel af.
marcel
Matroos

Bericht door marcel »

Een beetje laat, maar als er nog iemand wil meerijden. Ik vertrek woensdag, eind van de middag naar Essenvanuit Rotterdam, en ik rij vrijdagochtend weer terug.