Oké, voor die spellen hoef ik mijn leven niet te wagen volgens mij. Ik heb wat pre-orders en verder Concordia map, Hansa Teutonica map, King of New York + promo's en Keyflower: Merchants + promo's wat ik wil kopen. Dat lijken me niet de dingen die uitverkocht zijn met een kwartier. Daarnaast heel wat gratis promo's langs, maar die zal ik toch direct bij aankomst doen aangezien dat weinig weegt en het risico van 'out-of-stock' daar groter is. Er is vaak wel voor elke dag een lading toch? Waardoor vrijdag gaan voor de gratis promo's geen nadeel heeft t.o.v. donderdag?Mac-S schreef:Maakt qua drukte niet uit doorgaans. Het enige is dat sommige spellen zeer beperkt voorradig zijn en donderdag om 10.15 al uitverkocht. Als je je daar niet druk om maakt, dan maakt het ook niet uit of je donderdag of vrijdag gaat.maxitaxi777 schreef:Heeft iemand een tip voor een beste dag om te gaan? Dit wordt mijn eerste keer Spiel en ik twijfel tussen donderdag en vrijdag.
Spiel 2014 tips
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spiel 2014 tips
Labels:
-
olavf
- El Capitan
Met de gratis promo's loop je op vrijdag wel meer kans dat ze op zijn, maar eerlijk gezegd: ook op donderdag is het afwachten of je op tijd bent...maxitaxi777 schreef:Oké, voor die spellen hoef ik mijn leven niet te wagen volgens mij. Ik heb wat pre-orders en verder Concordia map, Hansa Teutonica map, King of New York + promo's en Keyflower: Merchants + promo's wat ik wil kopen. Dat lijken me niet de dingen die uitverkocht zijn met een kwartier. Daarnaast heel wat gratis promo's langs, maar die zal ik toch direct bij aankomst doen aangezien dat weinig weegt en het risico van 'out-of-stock' daar groter is. Er is vaak wel voor elke dag een lading toch? Waardoor vrijdag gaan voor de gratis promo's geen nadeel heeft t.o.v. donderdag?Mac-S schreef:Maakt qua drukte niet uit doorgaans. Het enige is dat sommige spellen zeer beperkt voorradig zijn en donderdag om 10.15 al uitverkocht. Als je je daar niet druk om maakt, dan maakt het ook niet uit of je donderdag of vrijdag gaat.maxitaxi777 schreef:Heeft iemand een tip voor een beste dag om te gaan? Dit wordt mijn eerste keer Spiel en ik twijfel tussen donderdag en vrijdag.
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Bij de "grotere" uitgevers reiken de (gratis) promo's doorgaans wel tot vrijdag. Die hebben idd vaak elke dag een verse lading.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Hmm, voor de zekerheid dan toch maar donderdag en eerst langs de kleinere uitgevers dus! Als het verder toch geen verschil maakt tussen donderdag of vrijdag, kan ik beter het zekere voor het onzekere nemenolavf schreef:Met de gratis promo's loop je op vrijdag wel meer kans dat ze op zijn, maar eerlijk gezegd: ook op donderdag is het afwachten of je op tijd bent...maxitaxi777 schreef:Oké, voor die spellen hoef ik mijn leven niet te wagen volgens mij. Ik heb wat pre-orders en verder Concordia map, Hansa Teutonica map, King of New York + promo's en Keyflower: Merchants + promo's wat ik wil kopen. Dat lijken me niet de dingen die uitverkocht zijn met een kwartier. Daarnaast heel wat gratis promo's langs, maar die zal ik toch direct bij aankomst doen aangezien dat weinig weegt en het risico van 'out-of-stock' daar groter is. Er is vaak wel voor elke dag een lading toch? Waardoor vrijdag gaan voor de gratis promo's geen nadeel heeft t.o.v. donderdag?Mac-S schreef:Maakt qua drukte niet uit doorgaans. Het enige is dat sommige spellen zeer beperkt voorradig zijn en donderdag om 10.15 al uitverkocht. Als je je daar niet druk om maakt, dan maakt het ook niet uit of je donderdag of vrijdag gaat.maxitaxi777 schreef:Heeft iemand een tip voor een beste dag om te gaan? Dit wordt mijn eerste keer Spiel en ik twijfel tussen donderdag en vrijdag.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Toen ik vorig jaar op zondag ging toch nog enkele promo's ontvangen (vnl. van Artipia games, bij de rest heb ik er eigenlijk niet op gelet).
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]