Spiel 2014 tips

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spiel 2014 tips

Bericht door maxitaxi777 »

Mac-S schreef:
maxitaxi777 schreef:Heeft iemand een tip voor een beste dag om te gaan? Dit wordt mijn eerste keer Spiel en ik twijfel tussen donderdag en vrijdag.
Maakt qua drukte niet uit doorgaans. Het enige is dat sommige spellen zeer beperkt voorradig zijn en donderdag om 10.15 al uitverkocht. Als je je daar niet druk om maakt, dan maakt het ook niet uit of je donderdag of vrijdag gaat.
Oké, voor die spellen hoef ik mijn leven niet te wagen volgens mij. Ik heb wat pre-orders en verder Concordia map, Hansa Teutonica map, King of New York + promo's en Keyflower: Merchants + promo's wat ik wil kopen. Dat lijken me niet de dingen die uitverkocht zijn met een kwartier. Daarnaast heel wat gratis promo's langs, maar die zal ik toch direct bij aankomst doen aangezien dat weinig weegt en het risico van 'out-of-stock' daar groter is. Er is vaak wel voor elke dag een lading toch? Waardoor vrijdag gaan voor de gratis promo's geen nadeel heeft t.o.v. donderdag?

Labels:
olavf
El Capitan

Bericht door olavf »

maxitaxi777 schreef:
Mac-S schreef:
maxitaxi777 schreef:Heeft iemand een tip voor een beste dag om te gaan? Dit wordt mijn eerste keer Spiel en ik twijfel tussen donderdag en vrijdag.
Maakt qua drukte niet uit doorgaans. Het enige is dat sommige spellen zeer beperkt voorradig zijn en donderdag om 10.15 al uitverkocht. Als je je daar niet druk om maakt, dan maakt het ook niet uit of je donderdag of vrijdag gaat.
Oké, voor die spellen hoef ik mijn leven niet te wagen volgens mij. Ik heb wat pre-orders en verder Concordia map, Hansa Teutonica map, King of New York + promo's en Keyflower: Merchants + promo's wat ik wil kopen. Dat lijken me niet de dingen die uitverkocht zijn met een kwartier. Daarnaast heel wat gratis promo's langs, maar die zal ik toch direct bij aankomst doen aangezien dat weinig weegt en het risico van 'out-of-stock' daar groter is. Er is vaak wel voor elke dag een lading toch? Waardoor vrijdag gaan voor de gratis promo's geen nadeel heeft t.o.v. donderdag?
Met de gratis promo's loop je op vrijdag wel meer kans dat ze op zijn, maar eerlijk gezegd: ook op donderdag is het afwachten of je op tijd bent...
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer

Bericht door Mac-S »

Bij de "grotere" uitgevers reiken de (gratis) promo's doorgaans wel tot vrijdag. Die hebben idd vaak elke dag een verse lading.
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

olavf schreef:
maxitaxi777 schreef:
Mac-S schreef:
Met de gratis promo's loop je op vrijdag wel meer kans dat ze op zijn, maar eerlijk gezegd: ook op donderdag is het afwachten of je op tijd bent...
Hmm, voor de zekerheid dan toch maar donderdag en eerst langs de kleinere uitgevers dus! Als het verder toch geen verschil maakt tussen donderdag of vrijdag, kan ik beter het zekere voor het onzekere nemen :).
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Toen ik vorig jaar op zondag ging toch nog enkele promo's ontvangen (vnl. van Artipia games, bij de rest heb ik er eigenlijk niet op gelet).
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]