Reeds gezien voor€10maxitaxi777 schreef:Waar zag je deze? Vorig jaar ook al tegen bodemprijs gezien op Spiel, maar zat toen echt aan mijn tillimiet.AlliantieAJ schreef:Preorder voor Rockwell 15 €
Edit: Gevonden, maar de preoders zijn afgelopen. Ik loop er wel even langs!
Koopjes op Spiel 2016
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- ikspeelmetgroen
- Veenboer
Re: Koopjes op Spiel 2016
Labels:
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Dan moet je gewoon goed kijken of het spel zelf geen kaarten bevat met teksten.kattaklop schreef:Ik ben momenteel ook voor 4 dagen in Essen.
wat mij opvalt is dat voor zover ik gezien heb het alleen maar Duitse versies van de spellen in promo staan.
Nu ik kan geen Duits en niemand van onze spelersgroep.
Als de spellen taalafhankelijk zijn is het voor ons geen oportuniteit om die spellen te kopen.
Ik heb al wel five tribes maar gaat het hier ook om de'Duitse versie?
Nederlandse of Engelse handleidingen zijn er altijd wel te vinden via internet.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Renehindriks
- Grote Dienaar
Koopjes vallen dit jaar érrrg tegen. Eerder genoemde koopjes, 6 euro Viceroy en 9 voor Progress waren er niet meer. Viceroy was er nu voor 10, met een geniale stunt: '2 voor 18, 3 voor 30!' (??!). Progress lag overal voor 25.
Wat me verder erg opviel, was dat er vandaag al erg veel uitverkocht was. En het meest bijzondere vond ik wel dat Mombasa bijna nergens te verkrijgen was. Één keer gezien voor 39.. vond ik te duur.
Bijna alle tafels waren constant bezet, dus weinig kunnen spelen. Wel veeel gekocht, maar voor koopjes jagen hoef je het niet meer te doen.
Wat me verder erg opviel, was dat er vandaag al erg veel uitverkocht was. En het meest bijzondere vond ik wel dat Mombasa bijna nergens te verkrijgen was. Één keer gezien voor 39.. vond ik te duur.
Bijna alle tafels waren constant bezet, dus weinig kunnen spelen. Wel veeel gekocht, maar voor koopjes jagen hoef je het niet meer te doen.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Ik heb progres nog wel goedkoop gezien ...Renehindriks schreef:Koopjes vallen dit jaar érrrg tegen. Eerder genoemde koopjes, 6 euro Viceroy en 9 voor Progress waren er niet meer. Viceroy was er nu voor 10, met een geniale stunt: '2 voor 18, 3 voor 30!' (??!). Progress lag overal voor 25.
Panamax was ook weg ...
Trains Rising Sun was ook scherp geprijsd met 30 euro voor Engelse versie maar ook weg helaas, daarom zie forum 'op zoek'
Nauticus voor 10 euro bij Heidelberger is heel scherp.
Praetor voor 9 euro...
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Die Progress en Praetor lagen bij Strawberry Studios (waar NSKN mee samenwerkt tegenwoordig). Lag gisteren nog een enorme stapel van.
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
-
SvAtje
- Standaard moderator
Bij Spiele-Offensieve lagen ook mooie koopjes, zoals onder andere Palaste von Carrara voor 10 euro, Jungle Speed Revolution voor 3 euro, Brugge voor 19 euro en graaibakken met spellen voor 3 euro of voor 5 euro.
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
De donderdag was Carrara nog €15,-!SvAtje schreef:Bij Spiele-Offensieve lagen ook mooie koopjes, zoals onder andere Palaste von Carrara voor 10 euro, Jungle Speed Revolution voor 3 euro, Brugge voor 19 euro en graaibakken met spellen voor 3 euro of voor 5 euro.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Tnx, intussen gevonden!mazinho schreef:Ga Hal 3 in via de ingang West en je loopt direct links tegen een stand aan waar MP voor €15 en Rockwell voor €10 liggen. Dat is een makkelijke plek want direct bij een beursingang.dEBASERpIX schreef:Hmmm Manhattan Project zou ik voor die prijs wel willen. Waar zag je deze?AlliantieAJ schreef:The Manhattan Project, duitse versie, 15 euro
Spyrium 12 euro
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
- Joverowa
- Caballero
Ik zag wel meerdere aanpassingen!finalstruggle schreef:De donderdag was Carrara nog €15,-!SvAtje schreef:Bij Spiele-Offensieve lagen ook mooie koopjes, zoals onder andere Palaste von Carrara voor 10 euro, Jungle Speed Revolution voor 3 euro, Brugge voor 19 euro en graaibakken met spellen voor 3 euro of voor 5 euro.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo had ik bvb de eerste dag de 3de uitbreiding van Kingdom builder vast aan 15 euro. De dag erna was dat 25 euro.
derodehazen.be

- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Blijkbaar idd! Ik stond er op vrijdag en heb hem laten liggen voor € 25,-. Op donderdag ben ik niet in de verkoopstand van Queen Games geweest, want voor € 15,- had ik deze zeker meegenomen!Joverowa schreef:Zo had ik bvb de eerste dag de 3de uitbreiding van Kingdom builder vast aan 15 euro. De dag erna was dat 25 euro.
- Fawful
- Jakkiebak!
Wel apart dat zoveel spellen nog in prijs zijn gestegen de laatste dagen, op donderdag heb ik bijvoorbeeld get bit deluxe nog voor vijf euro meegenomen bij mayfair, maar in de middag was hij al weer 15. Wel iets om in het achterhoofd te houden voor volgend jaar.
String railways is bij veel stands trouwens ook maar vijf euro, voor degenen die dit nog op tijd lezen.
String railways is bij veel stands trouwens ook maar vijf euro, voor degenen die dit nog op tijd lezen.
-
mteravest
- Matroos
Gisteren geweest en ik vond het tegenvallen qua koopjes.
Euphraat en Tigris heb ik voor 20 euro meegenomen. Lords of Xidit was ook 20 euro.
Verder heb ik de engelstalige versie van Homeland nog gezien voor 15 euro.
Euphraat en Tigris heb ik voor 20 euro meegenomen. Lords of Xidit was ook 20 euro.
Verder heb ik de engelstalige versie van Homeland nog gezien voor 15 euro.
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Bij queen was een actie als je bepaalde spellen van 25 euro kocht, een tweede spel voor 15 euro.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Lorthania
- Veenboer
Ik zag bij Queen World Monuments liggen voor 25 euro. Daar zullen de backers niet blij mee geweest zijn - zij hebben het dubbele betaald, zelfs met de vier KS-exclusieve borden is dat wel even slikken.
Mijn koopje was Animals on Board voor 12 euro - dat kostte op de meeste plaatsen 15 of 16 euro. Wie het kleine niet eert...
Mijn koopje was Animals on Board voor 12 euro - dat kostte op de meeste plaatsen 15 of 16 euro. Wie het kleine niet eert...