Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Industriële revolutie, met een prachtige Brassachtige ( - Daniel D. Lewis - ) cover, doet het altijd goed.
Qua biedmechanismen ben ik steeds voorzichtig maar deze weet me toch te interesseren. Je hebt schijven van waarde 1 - 4. Degene die het bod niet heeft mag nog wel resources/processactie nemen van die kaart, afhankelijk van de sterkte van de schijf waarmee je het bod verloren hebt. Het is niet gewoon een simpele compensatie maar ook echt iets dat je kan gebruiken, dat waarde heeft.
Met de kaarten die je hebt goederen omzettten e.d.
Zijn er al spellen binnen gekomen? Blijf benieuwd naar Whistle Mountain. Zelf Pandemic Legacy season 0 binnen. Proloog gespeeld met vier spelers. Beviel erg goed. Helaas geen foto’s vanwege spoilers .
Ik heb van de week de twee nieuwe 2F's binnen gekregen.
Feierabend en Faiyum.
Nu hopelijk snel uitproberen om te bezien of ze fantastisch of flauw zijn.
rober schreef:
Feierabend en Faiyum.
rober schreef:
Feierabend en Faiyum.
rober schreef:
Feierabend en Faiyum.
Kan ook nog Fantastisch Flauw zijn
Haha, het is ook niet voor niets 2F.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Bij mij gaat Friedemann Friese meestal Fliegensvlug in de Fuilbak
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
rober schreef:
Feierabend en Faiyum.
Dan zou ik ze niet eens aanschaffen, als ik jou was.
Beetje dure vuilnis dan. Tenzij je ze wil gebruiken voor de afvalverbrandcentrale.
rober schreef:
Feierabend en Faiyum.
Vind je zijn spellen zo slecht? Laatste tijd redelijk wat slechtere tussen maar Fabelfruit vond ik echt wel tof.
rober schreef:
Feierabend en Faiyum.
Vind je zijn spellen zo slecht? Laatste tijd redelijk wat slechtere tussen maar Fabelfruit vond ik echt wel tof.
De meeste spellen van Friedemann vind ik vermakelijk, voor 1 of 2 potjes. Hij probeert vaak iets innovatiefs, maar om nou te zeggen dat daar goede spellen uit komen... Vrijdag en Hoogspanning zijn de enige die ik nog graag zou spelen. Ik koop niets meer op de gok van 2F.
Edwin84 schreef:
Ik vind ze vooraf bijna altijd interessant, maar te vaak vallen ze me inhoudelijk tegen. Fabelfruit heb ik bijv. na een paar keer spelen teleurgesteld verkocht.
Edwin84 schreef:
Ik vind ze vooraf bijna altijd interessant, maar te vaak vallen ze me inhoudelijk tegen. Fabelfruit heb ik bijv. na een paar keer spelen teleurgesteld verkocht.
Hier kan ik me grotendeels in vinden, voeg hier nog wat (in het algemeen) lelijk artwork aan toe en je bent er.
Fabelfruit is de enige dat ik nog in mijn bezit heb maar eigenlijk komt die nooit meer op tafel wegens te repititief.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
En zijn er al nieuwe ‘Essen’ spellen binnen? Zelf erg enthousiast over Pandemic Legacy 0 is toch wat gestroomlijnder dan deel 2 en leuk thema! Iemand Whistle Mountain al gespeeld?