Herkenbaarheid op Spiel 2012?

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

missiloon
Munchkin

Re: Herkenbaarheid op Spiel 2012?

Bericht door missiloon »

meijerc schreef:Ik ben te herkennen aan een zwarte pet met een Texas Longhorn er op. Ben tussen 12:00-12:30 aanwezig bij de White Goblin stand 5-01 samen met missiloon.

Sent from my Atari 2600 using Tapatalk
Hier sluit ik me dus bij aan, maar verder ben ik denk ik onherkenbaar :P (niet voor de mensen die me natuurlijk al kennen zoals paul, peter hein, tjoek, christiaan)
Afbeelding

Labels:
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test
Contacteer:

Bericht door P.T. »

Ik hoorde dat ravinck en piet, Bartjes en mij aan het aanmoedigen waren op bgg tv. Thanks for the support ;)
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door pleunie.william »

missiloon schreef:
meijerc schreef:Ik ben te herkennen aan een zwarte pet met een Texas Longhorn er op. Ben tussen 12:00-12:30 aanwezig bij de White Goblin stand 5-01 samen met missiloon.

Hier sluit ik me dus bij aan, maar verder ben ik denk ik onherkenbaar :P (niet voor de mensen die me natuurlijk al kennen zoals paul, peter hein, tjoek, christiaan)
En ik natuurlijk...
Afbeelding
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

pleunie.william schreef:
missiloon schreef:

En ik natuurlijk...
En jullie natuurlijk, sorry wat namen vergeten ben ik bang. Ga je/jullie ook morgen ?
Afbeelding
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur

Bericht door pleunie.william »

missiloon schreef:
pleunie.william schreef:
missiloon schreef:

En ik natuurlijk...
En jullie natuurlijk, sorry wat namen vergeten ben ik bang. Ga je/jullie ook morgen ?
Ja we gaan vandaag, en ga morgen nog een keer.
Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt!
Afbeelding
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

Vrijdag loop ik trouwens rond in een HFC Haarlem shirt.) Zullen er niet veel van zijn op Spiel denk ik. :P
How much experience do i get for the bard?
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

pleunie.william schreef:
missiloon schreef:
pleunie.william schreef:
missiloon schreef:

En ik natuurlijk...
Ja we gaan vandaag, en ga morgen nog een keer.
Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt!
ik heb pleunie william niet geIen maar wel
Pauly, ravinck herkende mij, dierik, rober, bart en bartjes en piet vast ook wel. O
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
Piet
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Piet »

humske schreef:... en piet vast ook wel. O
Mij kan je niet gezien hebben, want ik ben er pas op zaterdag en zondag. :lol:
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com

Bericht door Seabie »

Hey meijerc, wat wist je heerlijk veel mensen te herkennen. De meeste personen die je snel aan me voor hebt gesteld ben ik alweer kwijt, maar ik vond het wel mooi dat je het deed.

Best veel bekende gezichten gezien al met al! Onder andere Dharquen, die me straal voorbij liep, maar dat is logischerwijs zo iemand wiens gezicht mij uiteraard heel bekend voor komt, maar waar dat andersom een stuk minder is natuurlijk :lol: . Spoileralert: aan de dikte van z'n tas te zien komen er binnenkort weer wat reviews aan...
Afbeelding
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

ik heb pleunie william niet gezIen maar wel
Pauly, ravinck herkende mij, dierik, rober, bart en bartjes en piet vast ook wel. O[/quote]

Vandaag (ook nog) gespot: william, moppersmurf, misth, nielszw, jahwe( hoe verwarrend kunnen nixknames zijn soms als je denkt dat diegene een vrouw is aan de hand van de naam maar een man is) bridget en p.t. En verder weet ik het even niet.
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Seabie schreef:Hey meijerc, wat wist je heerlijk veel mensen te herkennen. De meeste personen die je snel aan me voor hebt gesteld ben ik alweer kwijt, maar ik vond het wel mooi dat je het deed.

Best veel bekende gezichten gezien al met al! Onder andere Dharquen, die me straal voorbij liep, maar dat is logischerwijs zo iemand wiens gezicht mij uiteraard heel bekend voor komt, maar waar dat andersom een stuk minder is natuurlijk :lol: . Spoileralert: aan de dikte van z'n tas te zien komen er binnenkort weer wat reviews aan...
MeijerC. Die heb ik ook nog ontmoet. Kingsburg van gekocht. perfect.

En natuurlijk de mensen van White Goblin. Altijd aardig.
Afbeelding
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

humske schreef:ik heb pleunie william niet gezIen maar wel
Pauly, ravinck herkende mij, dierik, rober, bart en bartjes en piet vast ook wel.

Vandaag (ook nog) gespot: william, moppersmurf, misth, nielszw, jahwe( hoe verwarrend kunnen nixknames zijn soms als je denkt dat diegene een vrouw is aan de hand van de naam maar een man is) bridget en p.t. En verder weet ik het even niet.
Misschien zouden we naast woonplaats ed ook een regeltje moeten maken met geslacht met dan zo'n roze vrouwen tekentje of blauw mannentekentje :P Ik heb het ook wel eens, maar vooral dat je ook bij sommige nicknames het echt niet weet.
Afbeelding
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Contacteer:

Bericht door syroit »

Ik heb ook weer de nodige mensen gespot, en gesproken.
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Ik heb veel personen gezien even een lijstje met echte namen: Niels, Oscar, Enrico, Henk, Dierik, Sandra, Piet en vrouw, Bart, Bart, Erwin, William, Mareike, Bas, Johny, Rober, Jan, Roel, Paul, Pieter, Henderikus, Els, John, Bridget, Henry, Marco, Bart, Bart, Michiel, Jeroen, Peter en nog veel meer. (zo even 31 personen opgenoemd!! :crazy: )

Daarnaast internationaal ook nog aardig wat personen tegengekomen zoals Andreas van Cliquenabend, Antoine Bauza, Richard Garfield, Jan van CGE (die dat mooie speelbare Tzolk'in bord heeft gemaakt), Jonathan van Wattsalpoag, Mathieu Bonin van IELLO, Todd van AEG, Dannielle van Repos, Veronica van What's Your Game, Beate vrouw van Gupta van Queen Games, Marketing Manager van Pegasus en nog enkele meer.

Bovenstaande personen in ieder geval allemaal gesproken en daarnaast natuurlijk nog heel veel personen gezien.

Personen die ik echt mis ben gelopen zijn Bastiaan, Sander, Arne en Kristof. Niet gezien terwijl ik 3 dagen op de beurs was!

Ik had deze keer mijn nickname op mijn shirt staan en het logo van de vereniging achterop. Volgens mij zeer herkenbaar :D
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Contacteer:

Bericht door syroit »

Misth schreef:Ik had deze keer mijn nickname op mijn shirt staan en het logo van de vereniging achterop. Volgens mij zeer herkenbaar :D
Niet als er zo'n AEG zak de helft van de tijd voor hing ;)
Gesloten