/me rent hard naar BGGwoozle schreef:De spelregels voor Poseidon's Kingdom staan online!
Pre-order Essen 2011
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
rober
- Standaard moderator
Re: Pre-order Essen 2011
All is fair in love, war and Carcassonne

Labels:
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat is al een tijdje aan de gang, maar misschien dat het dit jaar inderdaad gemeengoed is geworden.Jerome schreef:Het begint me op te vallen dat het dit jaar wel heel erg trendy is om exclusieve mini-uitbreidingen aan te bieden bij de voorbestellingen. Ik vind dat een bedenkelijke ontwikkeling, omdat danwel het spel dat later gekocht kan worden incompleet is, of het exclusieve hebbedingetje stelt eigenlijk helemaal niks voor en is later geforceerd bedacht om maar iets exclusiefs te hebben.
Van de twee opties die je presenteert kies ik met zekerheid de laatste. Stel maar zo: als het spel er daadwerkelijk merkbaar door veranderde, moet het wel een heel raar spel zijn. Ik let allang niet meer op die gimmickjes; de meeste mini-uitbreidingen die ik heb speel ik niet eens; en over een paar jaar hebben die dingen toch geen toegevoegde waarde meer als het spel in een opruiming 'om plaats te maken' wordt aangeboden.
Vanuit het oogpunt van de uitgever echter is het een investering: het kost geen drol om ze te maken want hij drukt ze mee met de printrun, mensen willen die dingen graag hebben want het spel moet compleet zijn, dus weet hij zich al verzekerd van een verkoop die hem in ieder geval weer een beetje minder uit de rode cijfers trekt. (Bovendien is geld bij hem uitgegeven geld dat niet bij de concurrent komt.) De concurrent kan niet stil blijven zitten, en voilà, iedereen doet het opeens. Een verkwisting van energie en grondstoffen als je het mij vraagt.
-
woozle
- Stamhoofd
Is er nog iemand die voor het spel Eaten by Zombies een pre-order heeft geplaatst? Betalen jullie de 2 dollar extra voor de verzending van de dobbelsteen?

-
Wyckyd
- Generalist
Ik heb 'm besteld, en haal 'm op in Essen. Neem dan aan dat er geen extra verzendkosten bijkomen, maar ik moet de survey nog doen.woozle schreef:Is er nog iemand die voor het spel Eaten by Zombies een pre-order heeft geplaatst? Betalen jullie de 2 dollar extra voor de verzending van de dobbelsteen?
edit: ah, de dobbelsteen zal op Essen nog niet beschikbaar zijn. $2 is natuurlijk niet veel om 'm nagestuurd te krijgen, maar vond de dobbelsteen niet bijzonder mooi, dus ik laat het lekker zitten.
Laatst gewijzigd door Wyckyd op di 20 sep 2011, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
woozle
- Stamhoofd
De dobbelsteen zou niet op tijd klaar zijn voor Essen. Als je wil dat ze 'm apart opsturen, moet je nog twee dollar extra betalen.douweterluin schreef:Ik heb 'm besteld, en haal 'm op in Essen. Neem dan aan dat er geen extra verzendkosten bijkomen, maar ik moet de survey nog doen.woozle schreef:Is er nog iemand die voor het spel Eaten by Zombies een pre-order heeft geplaatst? Betalen jullie de 2 dollar extra voor de verzending van de dobbelsteen?

-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
NIET DOEN!!!! anders heb ik minder kans. Rober het is een grap. Wegwezen nu!!!rober schreef:/me rent hard naar BGG
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
rober
- Standaard moderator
/me wordt bijna ingehaald door NielsZW, maar trekt dan toch een flinke eindsprint en wint.NielsZW schreef:NIET DOEN!!!! anders heb ik minder kans. Rober het is een grap. Wegwezen nu!!!rober schreef:/me rent hard naar BGG
Ach Niels, ik wil de spelregels wel voor je kopieren hoor.
Een succesvolle pre-order had ik al uitstaan, en na het lezen van de regels weet ik zeker dat ik deze niet aan mijn neus voorbij laat gaan.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Aras
- Geheim Genootschap
pre-order Drum Roll gedaan, kon de extra kaarten niet weerstaan.
Werkt dus wel extra kaarten alleen bij pre-order!
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Lijkt me beterAras schreef:Jorrit heeft voor mij een pre-order Drum Roll gedaan, kon de extra kaarten niet weerstaan.
-
Aras
- Geheim Genootschap
OOk goedJorrit schreef:Lijkt me beterAras schreef:Jorrit heeft voor mij een pre-order Drum Roll gedaan, kon de extra kaarten niet weerstaan.