Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nog maar 5 dagen tot Spiel 2016! Meer dan tijd om een jaarlijks topic op te starten.
Wat ben jij van plan mee te nemen uit Essen? Welke titels hoop je te scoren? En als je terugkomt willen we natuurlijk foto's zien van tafels en kofferbakken vol spellen!
Voorlopig is dit mijn lijstje:
Fields of Green, Lorenzo Il Magnifico, Guilds of London (allen voorbesteld of op te halen) Coal Baron: The Great Card Game, Das Orakel von Delphi, Orléans: Handel & Intrige,... Noxford, Flamme Rouge,...
En verder promo's scoren natuurlijk! Funkenschlag, Cacao, Snowdonia Seasons,...
Ik ben heel benieuwd naar wat ik mee ga nemen. In een voor mij ideaal scenario ben ik 4 dagen heel druk en heb ik helemaal geen tijd om een rondje te lopen. Maar dat is ook het gevaarlijkst voor mij, een lege bus en een volle portemonnee.
Ik heb wat interessante titels en stands opgeschreven en ik zie wel waar ik mee thuis kom
Ik heb geen pre-orders gedaan. De twee spellen die ik zeker ga proberen te kopen zijn Inis en de uitbreiding van Mystic Vale. Ik vind fields of green er erg goed uitzien, dus die ga ik ook zeker checken. Uitbreiding van rococo en 7 wonders duel zou ik ook graag meenemen.
Verder zeer veel interessante titels waarvan vooraf weinig bekend is. Ik check altijd graag eerst wat reviews voordat ik iets koop, dus ik voel er niet zo veel voor om spellen te gaan kopen voor de maximale prijs in de hoop dat ze tof zijn. Ik heb beperkte tijd om spellen te spelen, dus ik krijg ze op korte termijn toch niet op tafel. Dan kan ik net zo goed wachten op de reviews toch?Ik hoop gewoon wat nieuws te kunnen spelen wat er echt uit zal springen. Als dat niet lukt ga ik kijken of ik nog wat oudere titels kan vinden die al langer op mijn wishlist staan.
Ik heb wel een paar pre-orders gedaan, maar niks spectaculairs (o.a. Oceanos (voor de promo) en ook de uitbreiding van Orléans). Morocco wil ik zeker demo'en en eventueel kopen. Ik hoop ook Fuse en Scoville: Labs ergens tegen een degelijke prijs te scoren. Verder zien we wel wat we tegenkomen.
Mijn vangst van Spiel 2016:
-The Oracle of Delphi
-Oceanos
-Scuba
-Trajan
-Celestia
-Touria
-Single Card Game
-Saint Malo
Heb me aardig kunnen beheersen en heb TTR Rails & Sails, Cry Havoc, Orleans, Mystic Vale, Kingdomino en Star Wars Rebellion om uiteenlopende redenen (prijs, taal) laten liggen. Deze zullen ongetwijfeld tzt wel volgen....Spellenspektakel staat weer voor de deur