Sinds dit weekend is de traditionele Math Trade voor Spiel van start gegaan. Je vindt de trade hier.
De voorbije jaren deed ik mee en ik haalde enkele fijne ruils binnen. Maar toch enkele bedenkingen voor je begint:
- de math trade lijst zal ongetwijfeld weer immens lang worden. Het vergt wel wat tijd om alles te bekijken.
- de wishlist invullen neemt bijgevolg ook wel wat tijd in beslag.
- je moet er van houden om naar het ruilmoment te gaan en daar te zoeken tussen de vele tientallen traders. Ik vind dat elk jaar weer fijn, maar als ik iemand niet vind, krijg ik er snel genoeg van.
Je kan vanzelfsprekend ook wat wachten en deelnemen aan de Spellenspektakel of Spel Math Trades. Die zijn beperkter en dus overzichtelijker.
Spiel 2018 Math Trade
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Piet
- Beheerder
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spiel 2018 Math Trade
Ik doe in elk geval weer mee! De bedenkingen die je geeft hebben allemaal betrekking op de enorme omvang van de math trade, en ze kloppen ook stuk voor stuk. Maar die omvang heeft ook als heel groot voordeel dat met zoveel deelnemers/spellen de kans heel groot is dat je goede ruilobjecten voor je spellen vindt.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
Piet
- Beheerder
Vanzelfsprekend. Ik vind het heerlijk om daaraan deel te nemen.Ugur schreef: Ik doe in elk geval weer mee! De bedenkingen die je geeft hebben allemaal betrekking op de enorme omvang van de math trade, en ze kloppen ook stuk voor stuk. Maar die omvang heeft ook als heel groot voordeel dat met zoveel deelnemers/spellen de kans heel groot is dat je goede ruilobjecten voor je spellen vindt.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
de spellen waarop nog geen bod is in de auction bij de math trade gezet 
goed de administratie bijhouden
goed de administratie bijhouden
~ Always look on the bright side of life ~

-
olavf
- El Capitan
Is er al iets bekend over een eventuele Math trade voor het SpellenSpektakel?
-
Moenja
- Veenboer
Da's een goeie. Ik zal straks eens kijken welke data handig zijnolavf schreef: Is er al iets bekend over een eventuele Math trade voor het SpellenSpektakel?
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
En misschien goed om meteen nog te vermelden dat er een Spiel 'leftover' math trade gaande is, dus een tweede kans voor de spellen die je nog niet hebt kunnen ruilen! Of een spel waar je inmiddels van af wilt
Werkt hetzelfde als de eerste, maar wat krappere tijden (spellen op de lijst zetten tot komende dinsdag, wants doorgeven tot zondag erop).
https://www.boardgamegeek.com/geeklist/ ... math-trade
https://www.boardgamegeek.com/geeklist/ ... math-trade
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.