Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hundreds of new games will be introduced at SPIEL '19, and this preview covers games that publishers plan to release at SPIEL or in the months leading up to it; listings for some smaller publishers show all titles released since SPIEL '18. If you're a designer or publisher with info to share, please email me (wericmartin @ gmail.com) and I'll respond as best as I can. For details on how to use this convention preview, visit https://www.boardgamegeek.com/blogpost/67527.
cab schreef:
Kwa titels geen, maar vind deze makkelijker sorteren en voornamelijk uitprinten op hal of prioriteit.
Inderdaad, een erg handige tool om je eigen wensen/prioriteiten te ordenen.
Ik vraag me af of ik ‘m dit jaar zelf ga gebruiken. Ik heb het voornemen om zonder verlanglijstje, pick-ups en voorbestellingen naar de beurs te gaan. Doel: geen verplichte nummers, ik zie wel wat er op tafel komt, ik ga me onderdompelen in de beurssfeer, een beetje netwerken en ik probeer een paar mooie beursfoto’s te schieten.
Erwin schreef:
Ik heb het voornemen om zonder verlanglijstje, pick-ups en voorbestellingen naar de beurs te gaan. Doel: geen verplichte nummers, ik zie wel wat er op tafel komt, ik ga me onderdompelen in de beurssfeer, een beetje netwerken en ik probeer een paar mooie beursfoto’s te schieten.
Het bevalt mij ook al een paar jaar prima om zo naar Spiel te gaan.
De geweldige (not!) zoekfunctie van BGG laat mij weer in de steek. De auction en hunt heb ik gevonden, maar kan iemand URL van de mathtrade geven? Ik vind hem echt niet.
Filosoof schreef:
De geweldige (not!) zoekfunctie van BGG laat mij weer in de steek. De auction en hunt heb ik gevonden, maar kan iemand URL van de mathtrade geven? Ik vind hem echt niet.
Op deze verzamellijst staan alle Spiel gerelateerde geeklists, en de belangrijke (Auction, Mathtrade) worden bovenaan geplaatst. Ik zie nog geen Mathtrade dus misschien is die lijst nog niet live?
Erwin schreef:
Ik heb het voornemen om zonder verlanglijstje, pick-ups en voorbestellingen naar de beurs te gaan. Doel: geen verplichte nummers, ik zie wel wat er op tafel komt, ik ga me onderdompelen in de beurssfeer, een beetje netwerken en ik probeer een paar mooie beursfoto’s te schieten.
Het bevalt mij ook al een paar jaar prima om zo naar Spiel te gaan.
Vorig jaar ook op deze manier naar Spiel getrokken en het was de meest stressloze Essen ooit
Andere jaren was ik al minstens 1 volledige dag bezig met de verplichte nummers plus elke andere dag ook nog eens een paar uur.
Nu probeer ik wel wat voor te bereiden maar geen vaste afspraken te zetten.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Filosoof schreef:
Filosoof schreef: