Website:
Spiel.digital 2020 aangekondigd
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
SvAtje
- Standaard moderator
Spiel.digital 2020 aangekondigd
Spiel 2020 zal toch het daglicht gaan zien, zij het digitaal. Spiel Messe heeft vandaag kenbaar gemaakt dat de beurs met de honderden uitgevers en talrijke nieuwe spellen via Internet bereikbaar zal zijn: Spiel.digital. Gedetailleerde informatie zal nog volgen. We kunnen de data 22 tot en met 25 oktober 2020 dus toch weer in onze agenda zetten.

Website:
Website:
Labels:
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spiel.digital 2020 aangekondigd
Nu ben ik wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken...
Maar fijn dat er toch nog een algemeen overzicht zal zijn van alle nieuwe spellen van het najaar, toch de belangrijkste bestaansreden van Spiel voor mij.
Maar fijn dat er toch nog een algemeen overzicht zal zijn van alle nieuwe spellen van het najaar, toch de belangrijkste bestaansreden van Spiel voor mij.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
- De Spellenreporter
- Condottiërre
- Contacteer:
Totaal niet interessant... 
Wij gaan naar Spiel voor de beleving, de sfeer, spellen zien, spelen en aanraken en leuke
beursaanbiedingen ontdekken.
Wij gaan naar Spiel voor de beleving, de sfeer, spellen zien, spelen en aanraken en leuke
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
De meesten uiteraardDe Spellenreporter schreef: Totaal niet interessant...
- Mistharfare
- Website beheerder
Ze doen zeker wat ze kunnen en ben benieuwd naar de koopjes stands, kleine uitgevers en speluitleg online (het liefst wat uitgebreider dan BGG altijd doen tijdens Essen).
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Mooi dat ze dit gaan doen. Ik vind het zeer interessant. Belangrijk voor de branche om iets van de exposure in de lucht te houden.
-
DeKerstman
- El Capitan
Ja, het is in ieder geval beter dan niets. Ben ook wel benieuwd wat ze hier van maken.
- Mistharfare
- Website beheerder
Wat citeer jij jezelf. Ach ja, voel me soms zo alleenMistharfare schreef: Ze doen zeker wat ze kunnen en ben benieuwd naar de koopjes stands, kleine uitgevers en speluitleg online (het liefst wat uitgebreider dan BGG altijd doen tijdens Essen).
Wou nog even toevoegen dat wat BGG altijd al doet heel makkelijk aan te passen is naar iets online alleen hebben ze de spellen fysiek niet maar als ik niet naar Essen ging keek ik hier toch wel graag naar om een idee te krijgen van de pletora aan spellen die uitkomen.
Tevens zou het top zijn als de preview nog steeds online komt en hoop dat ze in combinatie iets gaan doen om beginnende / unieke spellen displayen.
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Fijn voor het B2B segment; ik hoop dat alle zaken die normaal op Spiel gedaan worden nu in enige vorm door kunnen gaan.
- KrisZeeland
- Garnaal
Super ik juich alle creatieve ideeen tijdens deze crisis toe.
Natuurlijk gaat het niet hetzelfde zijn als op Spiel zelf, maar momenteel is niks hetzelfde.
Iets is beter dan niets.
Wie weet wat voor leuks ze gaan verzinnen met live video’s met uitgevers en dergelijken die hun spel demonstreren.
Natuurlijk gaat het niet hetzelfde zijn als op Spiel zelf, maar momenteel is niks hetzelfde.
Iets is beter dan niets.
Wie weet wat voor leuks ze gaan verzinnen met live video’s met uitgevers en dergelijken die hun spel demonstreren.
- Bord Voor Je Kop
- Jakkiebak!
Daar gaat een leuk tripje naar Duitsland
Ben benieuwd wat ze van deze online versie gaan maken??!!
Spiel VR!
Ben benieuwd wat ze van deze online versie gaan maken??!!
Spiel VR!
BORD VOOR JE KOP WEBSITE: https://bordvoorjekop.com/
BORD VOOR JE KOP INSTAGRAM: https://www.instagram.com/bord_voor_je_kop/
Tot de volgende!
BORD VOOR JE KOP INSTAGRAM: https://www.instagram.com/bord_voor_je_kop/
Tot de volgende!
- Eis-T
- Grote Dienaar
Het is ook een beetje wat je er zelf van maakt. Ik ga bijvoorbeeld sowieso iedere dag met een virtueel bordje boven m'n hoofd op een virtuele meeting point staan voor een misgelopen math trade afspraak. Da's nou eenmaal de traditie. Met een beetje geluk heb ik ook een akkefietje met een foutief ingelichte bewaker en struikel ik weer over een virtuele rolkoffer in het virtuele wandelpad.
maar ff serieus: ik ga mijn spiel-budget dus mooi bij de FLGS legen, laten we er lokaal zo veel mogelijk toch een memorabel spelmoment van maken!
maar ff serieus: ik ga mijn spiel-budget dus mooi bij de FLGS legen, laten we er lokaal zo veel mogelijk toch een memorabel spelmoment van maken!
- Dierik
- Erelid
-
DeKerstman
- El Capitan
Dank! Dat klinkt toch wel leuk. Ben benieuwd hoe goed de digitale speeltafels zullen werken en voor hoeveel spellen ze dit daadwerkelijk kunnen doen. Zeker voor de kleinere uitgevers wordt dat wel een uitdaging.Dierik schreef:
- Dierik
- Erelid
Kickstarter voor nog mooiere beleving en als support voor kleine uitgevers en organisatie:
https://www.kickstarter.com/projects/mi ... escription
https://www.kickstarter.com/projects/mi ... escription