Door enorme onzekerheden in onze planningen (roosters, kinderen onderbrengen, etc) zijn we rijkelijk te laat om nog een accommodatie te vinden in (de buurt van) Essen.
We willen graag van donderdag-zaterdag (eventueel vrijdag-zaterdag) maar een airbnb van 500 euro/nacht betekent dat we liever heen en weer rijden.
Misschien heeft iemand hier wel een goeden tip?
iemand een gouden tip voor accomodatie?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: iemand een gouden tip voor accomodatie?
op het spiel forum van bgg wordt af en toe wat aangeboden van mensen die het toch niet kunnen doen maar wel al geboekt hadden. https://boardgamegeek.com/forum/115/bgg/spiel
maar er staat nu niks meer open op dit moment volgens mij, maar misschien volgt er nog wat
maar er staat nu niks meer open op dit moment volgens mij, maar misschien volgt er nog wat
~ Always look on the bright side of life ~

- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
top, dank, ik houd hem in de gatenhumske schreef: op het spiel forum van bgg wordt af en toe wat aangeboden van mensen die het toch niet kunnen doen maar wel al geboekt hadden. https://boardgamegeek.com/forum/115/bgg/spiel

- Enrico
- Caballero
- Contacteer:
Ik zie op booking dat er in Mülheim nog een aardig appartement beschikbaar is voor een redelijke prijs: Schultenhof.
Vanuit Mülheim ben je best snel bij de Messe.
Vanuit Mülheim ben je best snel bij de Messe.