Even een voorbeeld, alvast van het t-shirt:

Met mijn maat 4XL en dit t-shirt zal ik te herkennen moeten zijn, dus spreek me gerust aan.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

JawelBridget schreef:Even nieuw topic starten? Ik begon al te lezen maar ik denk niet dat iedereen hetzelfde aandoet als vorig jaar.
+116 Feet Pauly schreef:JawelBridget schreef:Even nieuw topic starten? Ik begon al te lezen maar ik denk niet dat iedereen hetzelfde aandoet als vorig jaar.lichtblauw past bij jou

Ik en lichtblauw? Snap het niet, en ik ben niet blond?rober schreef:+116 Feet Pauly schreef:JawelBridget schreef:Even nieuw topic starten? Ik begon al te lezen maar ik denk niet dat iedereen hetzelfde aandoet als vorig jaar.lichtblauw past bij jou
En dan gebruik je je Atari 2600 om de kritische onderdelen te bedekken???meijerc schreef:Ik doe niks aan. Val ik ook meteen op!
Sent from my Atari 2600 using Tapatalk
Neen kijk nou naar rober die zegt ook +1Bridget schreef:Ik en lichtblauw? Snap het niet, en ik ben niet blond?rober schreef:+116 Feet Pauly schreef:JawelBridget schreef:Even nieuw topic starten? Ik begon al te lezen maar ik denk niet dat iedereen hetzelfde aandoet als vorig jaar.lichtblauw past bij jou
![]()
Hmmm, die is wellicht voor mij bruikbaar als smoes. Of is het ongeloofwaardig dat ik mijn rugzak aan de voorkant op buikhoogte onder mijn hemd draag?syroit schreef:Ik ben een van die mensen met een Roll The Dice hemd, meestal hang ik die over mijn rugzak heen.
Ik volgde het aardig in de goede richting, alleen omdat je mij quote en die slogan citeerde vatte ik je 'jou' toch persoonlijk op dat je mij bedoelde, en ik dacht, mooi geen Quined demo-shirt aan mijn lijf, dat krijg je niet voor elkaar... (Blauw staat mij echt voor geen meter).16 Feet Pauly schreef:Neen kijk nou naar rober die zegt ook +1Bridget schreef:Ik en lichtblauw? Snap het niet, en ik ben niet blond?rober schreef:+116 Feet Pauly schreef:JawelBridget schreef:Even nieuw topic starten? Ik begon al te lezen maar ik denk niet dat iedereen hetzelfde aandoet als vorig jaar.lichtblauw past bij jou
![]()
. Ok ik leg het uit, maar goed opletten want ik doe dit maar 1 KEER!!! Ik ga demo-en bij Quined, net als vorig jaar, shirtjes van quined zijn lichtblauw, net als vorig jaar. Jij zegt ik denk niet dat iedereen hetzelfde aandoet als vorig jaar, toen zei ik jawel
want lichtblauw past bij jou, en dan bedoel ik jou als in mij
als in ik. Maar het is een verbastering van een oude postbank slogan
.
Hoop dat deze uitleg volstaat, want je mag hem niet nog een keer lezen 1 KEER ZEI IK!!?. als je belsuit hem toch nog eens te lezen dan selfdestruct deze message zich...
Tot op Essen, DAAG!?
Aaaaah. Ook niet als ik het je heel lief zou vragen?Bridget schreef:Ik volgde het aardig in de goede richting, alleen omdat je mij quote en die slogan citeerde vatte ik je 'jou' toch persoonlijk op dat je mij bedoelde, en ik dacht, mooi geen Quined demo-shirt aan mijn lijf, dat krijg je niet voor elkaar... (Blauw staat mij echt voor geen meter).16 Feet Pauly schreef:Neen kijk nou naar rober die zegt ook +1Bridget schreef:Ik en lichtblauw? Snap het niet, en ik ben niet blond?rober schreef:+116 Feet Pauly schreef:
Jawellichtblauw past bij jou
![]()
. Ok ik leg het uit, maar goed opletten want ik doe dit maar 1 KEER!!! Ik ga demo-en bij Quined, net als vorig jaar, shirtjes van quined zijn lichtblauw, net als vorig jaar. Jij zegt ik denk niet dat iedereen hetzelfde aandoet als vorig jaar, toen zei ik jawel
want lichtblauw past bij jou, en dan bedoel ik jou als in mij
als in ik. Maar het is een verbastering van een oude postbank slogan
.
Hoop dat deze uitleg volstaat, want je mag hem niet nog een keer lezen 1 KEER ZEI IK!!?. als je belsuit hem toch nog eens te lezen dan selfdestruct deze message zich...
Tot op Essen, DAAG!?

Erwin schreef:Hmmm, die is wellicht voor mij bruikbaar als smoes. Of is het ongeloofwaardig dat ik mijn rugzak aan de voorkant op buikhoogte onder mijn hemd draag?syroit schreef:Ik ben een van die mensen met een Roll The Dice hemd, meestal hang ik die over mijn rugzak heen.
rober schreef: Aaaaah. Ook niet als ik het je heel lief zou vragen?
:please: