Over anderhalve week is het al Spellenspektakel 2013, en dit jaar doet Portal deze beurs aan.
- Legacy, The Testament of Duke de Crecy
- Theseus: The Dark Orbit
- Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island - Voyage of the Beagle
- Neuroshima Hex! Sharrash
- Neuroshima Hex! The Dancer
- Neuroshima Hex! Mephisto
- The New Era
Laat maar weten waar jullie interesse in hebben zodat ik door kan geven hoeveel van deze spellen mee moeten worden genomen!
In ander nieuws is Legacy: The Testament of Duke de Crecy door Frank Kulkmann, een van de belangrijkste Duitse bordspelcritici, uitgeroepen tot "Spel van de Beurs"!
(Dit valt hier te lezen: http://www.boardgame.de/specials/messe/ ... ssen13.htm)
Portal naar Spellenspektakel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Mr Mjeh
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: Droomhuis
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Portal naar Spellenspektakel
Play Chronicle Games! Droomhuis en What's Up en binnenkort nog vele anderen!
Labels:
-
Flash
- Wu Feng
Re: Portal naar Spellenspektakel
Gefeliciteerd met de uitroepen tot 'Spel van de Beurs' Michiel!
Mooi dat het gelukt is om Portal naar het Spellenspektakel te krijgen. Ik heb in elk geval interesse in Legacy en Robinson Crusoe.
Mooi dat het gelukt is om Portal naar het Spellenspektakel te krijgen. Ik heb in elk geval interesse in Legacy en Robinson Crusoe.
-
Paletti
- Grote Dienaar
Hoi Michiel,
Gefeliciteerd met de lovende woorden van Frank!
Ik ben erg benieuwd naar Legacy en Theseus. Robinson Crusion VotB heb ik op Spiel al afgehaald
.
Gefeliciteerd met de lovende woorden van Frank!
Ik ben erg benieuwd naar Legacy en Theseus. Robinson Crusion VotB heb ik op Spiel al afgehaald
-
Mistharfare
- Website beheerder
Hey Michiel van harte gefeliciteerd! Daarnaast nog bedankt voor je uitleg aangezien me dat over de streep heeft getrokken je spel aan te schaffen.
Robinson zou ik graag spelen op de beurs!
Robinson zou ik graag spelen op de beurs!
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Een review van Legacy staat inmiddels op de Roll The Dice site: http://www.rollthedice.nl/2013/10/24/le ... -de-crezy/
-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Ik kijk al uit om Legacy eens te spelen!
-
Mr Mjeh
- Matroos
Bedankt Pieter, en natuurlijk jij ook bedankt, Misth.
Even ter verduidelijking van het bovenstaande: we hebben alleen de uitbreiding van Robinson Crusoe, niet het bassisspel. Deze is dus niet te spelen, helaas
Z-Man heeft de Engelstalige rechten nu, dus alleen de uitbreiding kan door Portal ver kochi worden, en ook de uitbreiding light binnenkort in handen van Z-Man. Hopelijk gaan die ook een keer printen weer, want de eerste reprint daarvan was de oplage veelste klein. Fantastisch spel, trouwens.
En mijn excuses voor wellicht het pocherige - ik ben een one-man show op 't moment, en moet alle kanten overtuigen van het nut van dit 'uitje'.
Even ter verduidelijking van het bovenstaande: we hebben alleen de uitbreiding van Robinson Crusoe, niet het bassisspel. Deze is dus niet te spelen, helaas
Z-Man heeft de Engelstalige rechten nu, dus alleen de uitbreiding kan door Portal ver kochi worden, en ook de uitbreiding light binnenkort in handen van Z-Man. Hopelijk gaan die ook een keer printen weer, want de eerste reprint daarvan was de oplage veelste klein. Fantastisch spel, trouwens.
En mijn excuses voor wellicht het pocherige - ik ben een one-man show op 't moment, en moet alle kanten overtuigen van het nut van dit 'uitje'.
-
wallofshame
- Regenmaker
Had het SpSp al een tijdje op mijn agenda staan, maar nu ik lees dat Portal ook aanwezig zal zijn, ben ik helemaal niet meer weg te slaan
!!!!!!!
Trouwens een dikke proficiat met je EERSTE prijs. Ben er zeker van dat er nog gaan volgen
.
Trouwens een dikke proficiat met je EERSTE prijs. Ben er zeker van dat er nog gaan volgen
-
Mr Mjeh
- Matroos
Bedankt!syroit schreef:Een review van Legacy staat inmiddels op de Roll The Dice site: http://www.rollthedice.nl/2013/10/24/le ... -de-crezy/
-
Bellegar
- Veenboer
Graag gedaanMr Mjeh schreef:Bedankt!syroit schreef:Een review van Legacy staat inmiddels op de Roll The Dice site: http://www.rollthedice.nl/2013/10/24/le ... -de-crezy/
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti