20 jaar Spellenspektakel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
WTULTC
- Elfenkoning
Re: 20 jaar Spellenspektakel
Mooi stukje geschiedenis. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover!
Labels:
-
Dierik
- Erelid
Het zal mij benieuwen wat Bobius Maximus dit jaar voor pakje aanheeft.Erwin schreef:P.S. ik heb nog een paar grappige foto's aan het verhaal toegevoegd. Nogmaals dank voor de leuke reacties.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Gaan wij niet meemaken. Hij zit komend weekend op een spellenconventie in Bielefeld. Die valt dit jaar weer eens ongunstig.Dierik schreef:Het zal mij benieuwen wat Bobius Maximus dit jaar voor pakje aanheeft.Erwin schreef:P.S. ik heb nog een paar grappige foto's aan het verhaal toegevoegd. Nogmaals dank voor de leuke reacties.
-
Johanna
- Caballero
Leuk leesvoer, zelf ga ik sinds 2003 naar het Spellenspektakel. Soms als bezoeker, soms om te demoën. De 1e keer is me het meest bijgebleven: zo overweldigend, zo leuk!
Erg leuk wat meer van de geschiedenis te lezen! Bedankt voor de moeite dus, Erwin!
Erg leuk wat meer van de geschiedenis te lezen! Bedankt voor de moeite dus, Erwin!
-
Earthshaker
- Grote Dienaar
Erwin schreef: P.S. ik heb nog een paar grappige foto's aan het verhaal toegevoegd. Nogmaals dank voor de leuke reacties.
Bedankt voor de leuke foto's uit de oude doos Erwin.
Wij komen dit jaar ook weer eens langs met z'n allen.
Trouwens ik ben blij dat Bobius Maximus zijn brede schouders mij verbergen op de foto