Is het een leuk idee Chizo Rising Toernooi te organiseren?

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Zou je met een Chizo Rising Toernooi meedoen?

Ja
4
24%
Nee
5
29%
Misschien
8
47%

Totaal aantal stemmen: 17

Henk_Glimlach
Veenboer
Contacteer:

Bericht door Henk_Glimlach »

De Struikrover schreef:Goed nieuws voor Henk en Boris. Jammer dat het goede nieuws maar duurt tot het SPSP, want dan versla ik jullie allebei. :wink:

Als ik voor die tijd het spel gevonden heb tenminste! :oops:
Hier in Nederland is het nog redelijk te krijgen. Maar neem bv Amerika schijnt een kleine ramp te zijn. Nu hopen dat het daar aanslaat kan ik misschien wat losse tiles via E-Bay aanschaffen. Scheelt weer wat boosters.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.

Labels:
Borisje
Locomotief
Contacteer:

Bericht door Borisje »

over de verkrijgbaarheid gesproken ik begreep via via dat 999games momenteel al geen boosters meer op voorraad heeft, dat gaat dus ERG GOED!

Altijd leuk als een goed spel wordt opgenomen door veel winkels :)
If I ever meet you, I'll [CTRL] [ALT] [DEL] you!
Henk_Glimlach
Veenboer
Contacteer:

Dat is heel mooi nieuws :). Hoe meer zielen die het spelen hoe meer vreugd.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Henk_Glimlach schreef:Dat is heel mooi nieuws :). Hoe meer zielen die het spelen hoe meer vreugd.
Maar ik heb het nog niet en dan wordt het wel heel lastig! :cry:
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Henk_Glimlach
Veenboer
Contacteer:

De Struikrover schreef:
Henk_Glimlach schreef:Dat is heel mooi nieuws :). Hoe meer zielen die het spelen hoe meer vreugd.
Ik kan er voor zorgen dat je het krijgt :). Moet je alleen wel als je een konijnen set hebt ff met me ruilen of neem ik de set van je over.
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Henk_Glimlach schreef:
De Struikrover schreef:
Ik kan er voor zorgen dat je het krijgt :). Moet je alleen wel als je een konijnen set hebt ff met me ruilen of neem ik de set van je over.
Mooi geprobeerd, maar ik heb net Betrayal at the house on the Hill besteld en ik vind dat wel weer genoeg voor deze week. Ik denk dat ik het op het SPSP gewoon koop, daarna waarschijnlijk alle waardevolle tiles voor waardeloze tiles ruil, me ontzettend genept voel en bovenstaand toernooi verlies. Zoiets is me ook al eens gebeurd in de begin dagen van Magic: Illusionary Mask ruilen voor één of ander rotkaartje en dan vragen ze er nog een kaartje erbij! :cry:
Ok, dat was off-topic maar dat kwam even naar boven! Het gaat alweer.:(
Henk, om even op het onderwerp terug te komen. Ik speel Chizo wel tegen jou op het SPSP en dan zullen we eens even zien wie "rising" is! :twisted: :wink:
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Henk_Glimlach
Veenboer
Contacteer:

Is hier al wat meer bekend over wat 999 games er mee gaat doen hoe wanneer etc.
Gesloten