Ik heb toen geen gefrituurde pony gegeten. Maar ieder zijn ding, uiteraard.warjan schreef:Dit herinner ik me in geur en kleur! Vooral de geur van pony gemengd met de frituur was echt... bijzonder.Erwin schreef: Zwolle, inclusief meurende pony's en springkussens?![]()
Beursgebouw sluit eind 2019 haar deuren
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Beursgebouw sluit eind 2019 haar deuren
Labels:
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Was er geen foto van Piet op een pony?Piet schreef:Ik was er toen ook en ik zie het nog voor mij dat er pony's waren. Maar of die geur storend was, herinner ik mij niet meer.warjan schreef:Dit herinner ik me in geur en kleur! Vooral de geur van pony gemengd met de frituur was echt... bijzonder.Erwin schreef: Zwolle, inclusief meurende pony's en springkussens?![]()
-
WTULTC
- Elfenkoning
Re: Beursgebouw sluit eind 2019 haar 5deuren
Vergeet niet dat Spellenspektakel voor een deel afhankelijk is van de bekende spellenclub uit de buurt van Eindhoven die oa aan een groot deel van de uitgevers demoers levert. Je hebt kans dat die club of mensen daarvan niet veel verder willen rijden om 2 dagen te gaan demoen en dan zouden een aantal uitgevers en dus uiteindelijk ook wellicht de organisatie in de problemen kunnen komen.
Persoonlijk vind ik het een gemis voor Eindhoven als het beursgebouw gaat sluiten. Niet alleen voor SpSp ben ik daar geweest. Ook voor een fout 90's party en andere evenementen. OV en centrum in de buurt is ook ideaal.
Persoonlijk vind ik het een gemis voor Eindhoven als het beursgebouw gaat sluiten. Niet alleen voor SpSp ben ik daar geweest. Ook voor een fout 90's party en andere evenementen. OV en centrum in de buurt is ook ideaal.
-
Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Tilburg: De spoorzone.
Veel ruimte en naast het station!!
Ik haat spellen.
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Daar zou ik geen probleem mee hebbenMaarten&Gaatske schreef: Tilburg: De spoorzone.
Laatst gewijzigd door pleunie.william op zo 09 dec 2018, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jerome
- Gouverneur
Staat daar een hal die geschikt is voor het SpSp?Maarten&Gaatske schreef: Tilburg: De spoorzone.
-
C&S
- Grote Dienaar
Ik denk dat het krap wordt. Op de site staat dat je in de Koepelhal 3.000 man kwijt kan en dat de Wagenmakerij 5.500 m2 groot is.Jerome schreef:Staat daar een hal die geschikt is voor het SpSp?Maarten&Gaatske schreef: Tilburg: De spoorzone.
Ik ben even verder gaan kijken op hoeveel m2 die 3.000 man in de Koepelhal moeten gaan staan. Dat blijkt volgens dezelfde website zo'n 2.100 m2 te zijn (alleen de centrale hal, kleedruimtes op eerste verdieping, entree, productiekantoor, catering en toiletten niet meegenomen). Vreemd genoeg wordt hier dan weer verteld dat de Wagenmakerij zo'n 4.500 m2 groot is en dat je er met maximaal 4.900 bezoekers terecht kan.
Ik ga voorlopig uit van 4.500 m2 + 2.100 m2 = 6.600 m2 Wat ongeveer net zo groot is als het Klokgebouw.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Gewoon in tentjes uitbouwen naar buiten toe. Zoals het brussels Game FestivalC&S schreef:Ik denk dat het krap wordt. Op de site staat dat je in de Koepelhal 3.000 man kwijt kan en dat de Wagenmakerij 5.500 m2 groot is.Jerome schreef:Staat daar een hal die geschikt is voor het SpSp?Maarten&Gaatske schreef: Tilburg: De spoorzone.
Ik ben even verder gaan kijken op hoeveel m2 die 3.000 man in de Koepelhal moeten gaan staan. Dat blijkt volgens dezelfde website zo'n 2.100 m2 te zijn (alleen de centrale hal, kleedruimtes op eerste verdieping, entree, productiekantoor, catering en toiletten niet meegenomen). Vreemd genoeg wordt hier dan weer verteld dat de Wagenmakerij zo'n 4.500 m2 groot is en dat je er met maximaal 4.900 bezoekers terecht kan.
Ik ga voorlopig uit van 4.500 m2 + 2.100 m2 = 6.600 m2 Wat ongeveer net zo groot is als het Klokgebouw.
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Spellen aan Zee .. dat is inderdaad al even geleden.finalstruggle schreef:Er is jaren terug eens een beurs geweest in den Haag, maar niet uitgelopen tot een groot succes...mazinho schreef: Den Haag verdient een mooie spellenbeurs; in de toekomst leuk te combineren in het weekend met een bezoek aan Legoland Scheveningen.
Het World Forum is al locatie voor een anime beurs; zou SpSp (aan zee) daar passen? Goed bereikbaar met OV; om de hoek bij Museon, Gemeentemuseum en Omniversum.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
flip-flop
- Jakkiebak!
Ik stem ook op gorinchem. Zeker nu de omgeving van de Evenementenhal aan het uitbreiden is en er gaan genoeg bussen richting de EH.davedatema schreef: Gorinchem is uitstekend bereikbaar met de auto. De evenementenhal is groot en ruim, maar bijzonder ver van het treinstation van Gorcum.
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Is het Breepark in Breda wat? Ben er nooit geweest, maar een oppervlakte van 8.300 m2 lijkt me prima. Een groot parkeerterrein. Geen idee hoe de bereikbaarheid met OV is.