Spellen spellenspektakel

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gesloten
reherw
Sojaboon

Spellen spellenspektakel

Bericht door reherw »

Ik overweeg om (voor de eerste keer :wink: ) naar een spellenbeurs (spellenspektakel) te gaan. Weet iemand of de lijst met te spelen spellen tijdens de beurs nog aangevuld wordt? En kun je tijdens het uitproberen een goed beeld van het spel krijgen?

Labels:
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Spellen spellenspektakel

Bericht door pieter.schutz »

reherw schreef: Ik overweeg om (voor de eerste keer :wink: ) naar een spellenbeurs (spellenspektakel) te gaan. Weet iemand of de lijst met te spelen spellen tijdens de beurs nog aangevuld wordt? En kun je tijdens het uitproberen een goed beeld van het spel krijgen?
Mijn inziens is het spellenspektakel daar eigenlijk niet zo'n goede plek voor.
Het is er ontzettend druk (en krappe doorgangen) en bij de meeste stands kun je spellen niet volledig spelen. (Er staan zeker voor de populairdere spellen allemaal mensen te wachten). Wat betreft spelen kun je eignelijk beter op de ducosimbeurzen of zuiderspel aanschuiven.
Afbeelding
reherw
Sojaboon

Re: Spellen spellenspektakel

Bericht door reherw »

pieter.schutz schreef:
reherw schreef: Ik overweeg om (voor de eerste keer :wink: ) naar een spellenbeurs (spellenspektakel) te gaan. Weet iemand of de lijst met te spelen spellen tijdens de beurs nog aangevuld wordt? En kun je tijdens het uitproberen een goed beeld van het spel krijgen?
Mijn inziens is het spellenspektakel daar eigenlijk niet zo'n goede plek voor.
Het is er ontzettend druk (en krappe doorgangen) en bij de meeste stands kun je spellen niet volledig spelen. (Er staan zeker voor de populairdere spellen allemaal mensen te wachten). Wat betreft spelen kun je eigenlijk beter op de ducosimbeurzen of zuiderspel aanschuiven.
Kijk, precies even de info die ik nodig had. Nu kijken of ik volgende week ruimte kan maken in mijn agenda!
Gesloten