Spellen spellenspektakel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
reherw
- Sojaboon
Spellen spellenspektakel
Ik overweeg om (voor de eerste keer
) naar een spellenbeurs (spellenspektakel) te gaan. Weet iemand of de lijst met te spelen spellen tijdens de beurs nog aangevuld wordt? En kun je tijdens het uitproberen een goed beeld van het spel krijgen?
Labels:
- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Re: Spellen spellenspektakel
Mijn inziens is het spellenspektakel daar eigenlijk niet zo'n goede plek voor.reherw schreef: Ik overweeg om (voor de eerste keer) naar een spellenbeurs (spellenspektakel) te gaan. Weet iemand of de lijst met te spelen spellen tijdens de beurs nog aangevuld wordt? En kun je tijdens het uitproberen een goed beeld van het spel krijgen?
Het is er ontzettend druk (en krappe doorgangen) en bij de meeste stands kun je spellen niet volledig spelen. (Er staan zeker voor de populairdere spellen allemaal mensen te wachten). Wat betreft spelen kun je eignelijk beter op de ducosimbeurzen of zuiderspel aanschuiven.

-
reherw
- Sojaboon
Re: Spellen spellenspektakel
Kijk, precies even de info die ik nodig had. Nu kijken of ik volgende week ruimte kan maken in mijn agenda!pieter.schutz schreef:Mijn inziens is het spellenspektakel daar eigenlijk niet zo'n goede plek voor.reherw schreef: Ik overweeg om (voor de eerste keer) naar een spellenbeurs (spellenspektakel) te gaan. Weet iemand of de lijst met te spelen spellen tijdens de beurs nog aangevuld wordt? En kun je tijdens het uitproberen een goed beeld van het spel krijgen?
Het is er ontzettend druk (en krappe doorgangen) en bij de meeste stands kun je spellen niet volledig spelen. (Er staan zeker voor de populairdere spellen allemaal mensen te wachten). Wat betreft spelen kun je eigenlijk beter op de ducosimbeurzen of zuiderspel aanschuiven.