Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Dierik schreef:Ik vernam zojuist dat de 5000 goodiebags dit jaar ook de mini-expansie voor Ticket to Ride (Oriënt Express) bevat, dus een extra reden om (op zaterdag) te komen.
Hmm, ik vernam zojuist dat dit een verrassing moest zijn.
Haha, ja dat had de uitgever tegen mij niet gezegd.
Soms gaat men ervan uit dat niet alles wat men zegt meteen op het net verschijnt.
Aan de andere kant, heldere communicatie heeft zo zijn voordelen.
Heb je als je online besteld zeker weten een goodiebag?
Zelf heb ik via de ah actie besteld (2e kaartje gratis/ via local joy) ik neem aan dat dit dan niet geld?
Maar als je dus wel een goodiebag krijgt als je vooraf online besteld tip ik een vriend van me even .
Ik kom zelf zondag vanaf 11.00 dus vraag me af of ik dan de goodiebag nog heb
Dedorie toch ... had mee gedaan aan een aantal wedstrijden voor gratis kaartjes ...
Dus ik dacht ik wacht met het bestellen van kaarten via localjoy.nl.
Nu blijkt dat ik niets heb gewonnen, wil ik via die site kaartjes bestellen en dat gaat niet meer ... geen kaartjes meer verkrijgbaar .
ozymandias schreef:Dedorie toch ... had mee gedaan aan een aantal wedstrijden voor gratis kaartjes ...
Dus ik dacht ik wacht met het bestellen van kaarten via localjoy.nl.
Nu blijkt dat ik niets heb gewonnen, wil ik via die site kaartjes bestellen en dat gaat niet meer ... geen kaartjes meer verkrijgbaar .
Dit had ik helemaal niet zien aankomen eigenlijk
Gewoon aanschuiven aan de kassa dan maar
Heb hetzelfde voor, maarja !
Ik ben zaterdag en zondag als demo-er in de Pandemic stand van Bergsala Enigma te vinden, met demo's van Pandemic, de uitbreiding Extreem gevaar en Pandemic Legacy. Hobbel dus zeker even de stand binnen.