SpellenSpektakel 2014
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
aicirtap
- Critico
Re: SpellenSpektakel 2014
Ben benieuwd ook of bijv. Adrieansen er weer dit jaar staat. Zou leuk/fijn zijn 
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Labels:
-
Flash
- Wu Feng
Dat is elders al bekend gemaakt. Adrieansen zal dit jaar niet aanwezig zijn en haar plaats zal worden 'ingenomen' door de Rode Pion (tezamen met de andere spellenwinkels die aanwezig zullen zijn).aicirtap schreef:Ben benieuwd ook of bijv. Adrieansen er weer dit jaar staat. Zou leuk/fijn zijn
Voor Adrieansen zullen we richting Spel moeten gaan
-
Edwin84
- Elfenkoning
Heeft de Rode Pion wel net zo'n groot aanbod (of groter) en ook de koopjes waar Adriaansen bekend om is?
-
Flash
- Wu Feng
Geen idee, we gaan het zien!Edwin84 schreef:Heeft de Rode Pion wel net zo'n groot aanbod (of groter) en ook de koopjes waar Adriaansen bekend om is?
-
aicirtap
- Critico
Jammer zeg. Hopelijk staat niet weer die dure tweedehands stand van vorig jaar er weer.
Dan moet ik voor Spel toch maar even een carpooltje regelen
Dan moet ik voor Spel toch maar even een carpooltje regelen
-
Edwin84
- Elfenkoning
Ja die 2e hands stand dat snapte ik niet. Sommige spellen waren nieuw aan de overkant te koop voor dezelfde prijs in seal. Veel 2e hands spellen zagen eruit alsof ze gebruikt waren op scholen of zoals je ze bij de kringloper ziet.
-
Dierik
- Erelid
Je kunt hier vinden welke winkels tot nu toe hebben toegezegd te komen: http://spellenspektakel.nl/categorie/de ... s/winkels/
-
C&S
- Grote Dienaar
En dan nu even heel wat anders: wij hebben vorige maand een dochtertje gekregen, maar we willen wel allebei op dezelfde dag naar SpSp. We kunnen ons alleen niet echt herinneren of er daar de voorgaande jaren kinderwagens rondreden (we waren dan ook met andere dingen bezig). Moeten we oppas regelen, of kunnen we haar gewoon meemenen?
-
Flash
- Wu Feng
Daar reden zeker kinderwagens rond, sterker nog er is zelfs kinderopvang geregeld op het middenterrein.C&S schreef:En dan nu even heel wat anders: wij hebben vorige maand een dochtertje gekregen, maar we willen wel allebei op dezelfde dag naar SpSp. We kunnen ons alleen niet echt herinneren of er daar de voorgaande jaren kinderwagens rondreden (we waren dan ook met andere dingen bezig). Moeten we oppas regelen, of kunnen we haar gewoon meemenen?
-
C&S
- Grote Dienaar
-
aicirtap
- Critico
Is er bekend of groupon weer zo'n geweldige actie met de entree kaartjes/prijs gaat doen 
-
Frank SpSp
- Jakkiebak!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
We werken dit jaar niet samen met Groupon. Vorig jaar begon de Groupon actie na het openen van onze eigen voorverkoop, waardoor mensen die snel een kaartje hadden gekocht benadeeld werden. Dat vinden we niet eerlijk. Misschien dat we in de toekomst wel weer een actie met ze opzetten, maar dan alleen als onze eigen VVK nog niet is begonnen.aicirtap schreef:Is er bekend of groupon weer zo'n geweldige actie met de entree kaartjes/prijs gaat doen
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl
-
Frank SpSp
- Jakkiebak!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Kinderen vanaf vier jaar kunnen onbeperkt op het Kinderplein spelen, terwijl u zelf over de beurs loopt. Onder die leeftijd kan het zijn dat wordt gevraagd of u op het Kinderplein aanwezig wil blijven. Voor de hele jonge kinderen hebben we verschoonmogelijkheden en faciliteiten voor voeden aanwezig.C&S schreef:En dan nu even heel wat anders: wij hebben vorige maand een dochtertje gekregen, maar we willen wel allebei op dezelfde dag naar SpSp. We kunnen ons alleen niet echt herinneren of er daar de voorgaande jaren kinderwagens rondreden (we waren dan ook met andere dingen bezig). Moeten we oppas regelen, of kunnen we haar gewoon meemenen?
Zie http://spellenspektakel.nl/kinderactiviteiten/
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
-
Aras
- Geheim Genootschap
Re: Math Trade ???
Komen er nog spannende aankondigingen?
Frank SpSp schreef:Maar wel een hele belangrijke!Erwin schreef:(wij zijn niet de enige doelgroep).![]()
Ook wij hebben onze ogen weer uitgekeken op Spiel. De meeste spannende aankondigingen hebben we inderdaad netjes bewaard voor de aankomende drie weken, hou de website (en dit forum) maar goed in de gaten...Erwin schreef:Het gaat ook hier vast wel bruisen wanneer we Essen achter de kiezen hebben.
-
RoyalRumble69
- Party Animal
Ik vroeg me af of er dit jaar weer een Graspac actie is. Ik heb nog wel enkele spellen die daar naartoe kunnen... Voorheen deed Adriaenssen dit, maar nu zij niet komen, vroeg ik me dit af