Wat gaat PS games doen op het SPSP

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

syroit schreef: Ik moet zeggen dat ze zelf nogal vaag zijn, maar op een-of-andere-manier zijn ze er wel.
Over hun bord- en kaartspellen zijn ze inderdaad zeer vaag.

Labels:
Steep
Sojaboon

Bericht door Steep »

Ik ben zeer benieuwd waarmee PS Games nu daadwerkelijk op de beurs heeft gestaan, kan 1 van de bezoekers hierover duidelijkheid geven?

Ik heb zelf 2 jaar voor PS Games gedemo'd maar kreeg dit jaar de indruk dat de organisatie behoorlijk te wensen over liet. Even voor de duidelijkheid: Ik had al eerder besloten dit jaar niet te gaan in verband met verplichtingen op mijn werk. Enkele vrienden van mij wilden echter wel weer demo-en, maar door de slechte communicatie van PS werd dit ze behoorlijk onmogelijk gemaakt.

Eerst gingen ze wel, toen weer niet, toen was het niet zeker en uiteindelijk staan ze er nu dus wel.

Vervolgens weten ze een maand van tevoren nog niet waarmee ze uberhaupt naar de beurs gaan. Ten slotte is met nog een week te gaan nog steeds geen contact opgenomen met eventuele demo-ers over de spellen of over het feit dat ze je graag zien verschijnen op het SpSp of niet. Toen kwam er het verhaal bij dat je niet meer ging demo-en op hun eigen stand, maar bij de stand van een winkelier.

Kortom: de gemiddelde geinteresseerde demonstrateur wist zo'n beetje evenveel van deze klucht dan de bezoeker van het SpSp, voor wie de komst van PS toch een meerwaarde is vanwege de goede spellen in hun assortiment.

Al met al zeer slechte reclame voor een bedrijf dat dit voorheen altijd vrij goed op orde had!
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Steep schreef:Ik ben zeer benieuwd waarmee PS Games nu daadwerkelijk op de beurs heeft gestaan, kan 1 van de bezoekers hierover duidelijkheid geven?
PS games stond er niet met een PS stand, maar was aanwezig met o.a. Magisc en dat soort dingen. Enkele spellen van PS werden wel gedemo-ed, maar dan bij winkels.

Het leek dit jaar trouwens een trend dat uitgevers er niet zelf stonden maar wel aanwezig waren bij bv winkels met een mini-standje.
Tyr W
Matroos

Bericht door Tyr W »

PS-games had zichzelf helemaal ingebouwd tussen 2 spandoeken. Als je er aan de ene kant voorbij liep, leek het net of er alleen Magic gespeeld werd, terwijl aan de andere kan van het hok prominent een puzzel gepromoot werd. Tja daar zat ik dus niet op te wachten.
ruudlam
Matroos

Bericht door ruudlam »

Ow, was dat PS-games :oops: . Ik kon ze al niet vinden.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

ruudlam schreef:Ow, was dat PS-games :oops: . Ik kon ze al niet vinden.
Ik doe mee :oops:
Emus
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: Kwak!

Bericht door Emus »

syroit schreef:
ruudlam schreef:Ow, was dat PS-games :oops: . Ik kon ze al niet vinden.
Ik doe mee :oops:
Hier nog één :P