SpellenSpektakel 2012

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: SpellenSpektakel 2012

Bericht door cymric »

Tzolk'in : €30 :crazy:

Labels:
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer

Bericht door Mac-S »

cymric schreef:Tzolk'in : €30 :crazy:
Tja, inderdaad. Ik troost mij maar met de gedachte dat ik meer heb bijgedragen aan het voortbestaan van de uitgever, en dat ik daardoor bovendien dit erg leuke spel al twee keer gespeeld heb.
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Yep. Voor Spiel stond hij nog op 34. Toen gepreordered bij hun en uiteindelijk maar 30 betaald dus :)
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

16 Feet Pauly schreef:... en de vader ook zo enthousiast :D ...
Het zou BasL geweest kunnen zijn. :lol:
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra

Bericht door henk.rolleman »

16 Feet Pauly schreef:
henk.rolleman schreef:
Dierik schreef:Op nu.nl een leuke foto van ene hero (wie zou dat nu zijn) :wink:

http://www.nufoto.nl/fotos/314072/spell ... hoven.html

Hier een linkje naar meerdere foto's :D

http://www.nufoto.nl/gebruikers/fotohero/
Wauw lekkere hits achter die foto met dat kindje dat bang is voor de bijna knallende ballon :D. hahaha en de vader ook zo enthousiast :D. die kan zo op de achterkant van de doos!!? :D

Toppertje weer Henk :D.
Die was inderdaad mooi gelukt de voorpagina is voor mij ook een primeur.
Binnen 20 minuten had ik 1300 hits ik zat wel even raar te kijken ;)
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

P.T. schreef:
Yep. Voor Spiel stond hij nog op 34. Toen gepreordered bij hun en uiteindelijk maar 30 betaald dus :)
Idem. :D
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

rober schreef:
P.T. schreef:
Idem. :D
30 euro is inclusief de 10% forumkorting dus in de webshop zal het spel wat duurder zijn.
Frost
Garnaal

Bericht door Frost »

Mac-S schreef:
Enrico schreef:Ook hier is nog wat nieuws van professionele hand te vinden over het spellenspektakel. De auteur heeft zich (over het algemeen) wel goed laten informeren óf hij heeft een bovengemiddelde interesse in bordspellen!
Maar welk spel staat er nou op de bijgaande foto? Ik ken het niet...
Dat is The Great Fire of London 1666.
Helaas door omstandigheden heb ik het helaas niet geredt om naar Eindhoven te komen.
Was er graag bij geweest.

Bas
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Mac-S schreef:
Tja, inderdaad. Ik troost mij maar met de gedachte dat ik meer heb bijgedragen aan het voortbestaan van de uitgever, en dat ik daardoor bovendien dit erg leuke spel al twee keer gespeeld heb.
€5 per spel dus, he... :twisted:
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Ik vind het heel jammer dat ik niet kon. Wordt er op korte en lange termijn nog een BSM dag gehouden? Staat dat in de planning?
Afbeelding
stofke
Regenmaker

Bericht door stofke »

Als medewerker van Adriaensen heb ik me op de beurs geweldig geamuseerd, de voeten en de rug denken er iets anders over :) alhoewel ik op dit moment stilaan begin te recupereren.

Een spelletje spelen is er op een of andere manier niet van gekomen :)

Heel wat mensen waar ik via mail met communiceerde eindelijk eens in levende lijve gesproken, vind ik altijd leuk!

De mogelijkheid gehad om een babbeltje te slaan met verschillende uitgevers/groothandels, oude bekenden, …

De andere medewerkers op de verkoopstand, die er mee voor zorgden dat de volledige stand was ingepakt rond 21:00h, een nieuw record!! Bedankt allemaal!

De samenwerking met de mensen van Asmodee, die ons meehielpen bij de opbouw en afbraak, die ervoor hebben gezorgd dat Escape speelbaar was en verkocht kon worden alvorens de officiële release datum (na spiel de enige mogelijkheid om het spel aan te schaffen voor midden november). Bedankt Tine, Jan en de demoër waarvan ik de naam niet weet :).

De samenwerking met Arjan van Rocks games, die zijn spellen kwam demoën en meehielp bij de afbraak. Bedankt Arjan!

De samenwerking en communicatie met de mensen van de organisatie, het verliep allemaal heel aangenaam. Coca, Frank, en al jullie medewerkers bedankt hiervoor!

Het enige minpuntje aan de beurs was de winkelier die op voorhand liep te janken over exclusiviteitsafspraken en dan doodleuk op de beurs besloot om op arrogante manier zich daar absoluut niets van aan te trekken, bijzonder! Ik hoop dat mensen die ooit iets willen organiseren hier rekening mee houden.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

grunnboy schreef:Ik vind het heel jammer dat ik niet kon. Wordt er op korte en lange termijn nog een BSM dag gehouden? Staat dat in de planning?
Beetje off/topic, maar die gaat er zeker komen in het voorjaar van 2013. Zal waarschijnlijk in maart worden. Exacte datum volgt nog.
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Dierik schreef:
grunnboy schreef:Ik vind het heel jammer dat ik niet kon. Wordt er op korte en lange termijn nog een BSM dag gehouden? Staat dat in de planning?
Beetje off/topic, maar die gaat er zeker komen in het voorjaar van 2013. Zal waarschijnlijk in maart worden. Exacte datum volgt nog.
Beetje off topic idd. De reden dat ik het vraag is omdat ik een evenement als Spiel of het Spellenspektakel ook leuk vind omdat je dan andere BSMers ontmoet. Vandaar mijn vraag.
Afbeelding
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

grunnboy schreef:
Dierik schreef:
Beetje off topic idd. De reden dat ik het vraag is omdat ik een evenement als Spiel of het Spellenspektakel ook leuk vind omdat je dan andere BSMers ontmoet. Vandaar mijn vraag.
Heb ik je toch mooi je 3333ste bericht ontlokt. :wink: Maar tegen die tijd moeten we maar even wat regelen i.v.m. carpoolen of zo. Er moet toch een keer een Groningse delegatie aanwezig zijn op BSM.con. :thumbup:
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

syroit schreef:De definitieve "Roll The Dice top 30" uitslag staat ook online op de site. Vooral op zondag is de nummer 1 een paar keer gewisseld.

De uitslag.
:thumbup: Mooie scores, zowel qua aantallen als qua waardering.
Afbeelding