Mini Q&A met Coca en Frank van het Spellenspektakel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Coca
- Sojaboon
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Mini Q&A met Coca en Frank van het Spellenspektakel
20. Als jullie één ding mogen kiezen wat in de huidige situatie (nog) niet mogelijk is wat zal dit zijn?
Bijvoorbeeld: Een grotere locatie/meer buitelandse uitgevers/meer bezoekers/meer ruimte voor spellentafels/meer samenwerking met bv Ducosim/meer toernooien/een 3 sterren chef die gratis hapjes uit deelt:P ?
All of the above graag! En zoals ik al antwoordde op vraag vijf: wij vullen met liefde twee weken lang de Jaarbeurs in Utrecht!
Ik denk dat groei en verandering hand in hand gaan in een groei van de bezoekers. Dus als ik een ding zou moeten kiezen om alle andere wensen mogelijk te maken, dan is dat meer bezoekers.
21. Is de garderobe tegen betaling of gratis?
De garderobe is een betaald.
22. Zijn de toiletten gratis of tegen betaling? En worden deze gedurende de dag ook schoongemaakt, kan nog al een zooitje worden met zoveel bezoekers
De toiletten zijn ook betaald. De dames die de toiletten beheren houden de ze gedurende dag ook schoon. Dus iedereen kan naar een fris toilet!
Dank je wel voor al jullie vragen! Het is voor ons echt heel leuk om onze voorpret met jullie te kunnen delen en deze Q&A draagt daar zeker aan bij!
Ditterio, wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Maxitaxi, en? Ben je al om?
Johanna, wat een fair play! Super tof!
Usurper, Nick Cave? Daar zijn we wel jaloers op, hoor! Die hebben wij, Frank, ik en nog een paar van de crew) op Lowlands gezien en we waren diep onder de indruk!
En voor iedereen: veel plezier op het Spellen spektakel!
tot zaterdag of zondag,
groetjes Coca en Frank
Bijvoorbeeld: Een grotere locatie/meer buitelandse uitgevers/meer bezoekers/meer ruimte voor spellentafels/meer samenwerking met bv Ducosim/meer toernooien/een 3 sterren chef die gratis hapjes uit deelt:P ?
All of the above graag! En zoals ik al antwoordde op vraag vijf: wij vullen met liefde twee weken lang de Jaarbeurs in Utrecht!
Ik denk dat groei en verandering hand in hand gaan in een groei van de bezoekers. Dus als ik een ding zou moeten kiezen om alle andere wensen mogelijk te maken, dan is dat meer bezoekers.
21. Is de garderobe tegen betaling of gratis?
De garderobe is een betaald.
22. Zijn de toiletten gratis of tegen betaling? En worden deze gedurende de dag ook schoongemaakt, kan nog al een zooitje worden met zoveel bezoekers
De toiletten zijn ook betaald. De dames die de toiletten beheren houden de ze gedurende dag ook schoon. Dus iedereen kan naar een fris toilet!
Dank je wel voor al jullie vragen! Het is voor ons echt heel leuk om onze voorpret met jullie te kunnen delen en deze Q&A draagt daar zeker aan bij!
Ditterio, wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Maxitaxi, en? Ben je al om?
Johanna, wat een fair play! Super tof!
Usurper, Nick Cave? Daar zijn we wel jaloers op, hoor! Die hebben wij, Frank, ik en nog een paar van de crew) op Lowlands gezien en we waren diep onder de indruk!
En voor iedereen: veel plezier op het Spellen spektakel!
tot zaterdag of zondag,
groetjes Coca en Frank
Het Spellenspektakel op 9 & 10 november 2013!!!
www.spellenspektakel.nl
www.spellenspektakel.nl
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Een nabrander.
Waarom verplichten jullie spelauteurs op het Indieplein om twee dagen een tafel te boeken?
Dit lijkt me bij uitstek de plek waar flexibiliteit niet zou misstaan. Iemand die maar één dag kan, kun je hier toch zonder gedoe inpassen?
Groetjes,
Erwin
Waarom verplichten jullie spelauteurs op het Indieplein om twee dagen een tafel te boeken?
Dit lijkt me bij uitstek de plek waar flexibiliteit niet zou misstaan. Iemand die maar één dag kan, kun je hier toch zonder gedoe inpassen?
Groetjes,
Erwin
-
Johanna
- Caballero
Veel plezier ermee! Ik heb vorig jaar erg genoten van mijn gratis dagje spellenspektakel en gun dat een ander ook...usurper schreef:Dat is een mooie binnenkomer deze morgen. Ben nogal slaperig na het concert van Nick Cave gisteravond (en voor er grappen over gemaakt worden, niet door het concert zelfDierik schreef:Bedankt Johanna voor deze geste. In dat geval gaat het laatste setje tickets naar usurper!Johanna schreef:Erg leuk om (weer) te winnen! Omdat ik vorig jaar ook de vrijkaarten gewonnen heb en dit jaar m'n kaarten al besteld heb via groupon, geef ik de kaarten terug. Jullie mogen iemand anders er blij mee maken! Ik wens degene die ze in mijn plaats krijgt een hele toffe dag met veel speelplezier!) Johanna bedankt!
![]()
-
Earthshaker
- Grote Dienaar
Beter goed gepikt dan slecht bedacht; (dank aan Johanna
)......Erg leuk om te winnen! Omdat ik dit jaar m'n kaarten al besteld heb via groupon, geef ik de kaarten terug. Jullie mogen iemand anders er blij mee maken! Ik wens degene die ze in mijn plaats krijgt een hele toffe dag met veel speelplezier!
-
Dierik
- Erelid
Opnieuw een royale geste.Earthshaker schreef:Beter goed gepikt dan slecht bedacht; (dank aan Johanna)......Erg leuk om te winnen! Omdat ik dit jaar m'n kaarten al besteld heb via groupon, geef ik de kaarten terug. Jullie mogen iemand anders er blij mee maken! Ik wens degene die ze in mijn plaats krijgt een hele toffe dag met veel speelplezier!
-
WTULTC
- Elfenkoning
En straks heeft degene ook al kaarten gekocht via Groupon...
Ik was even vergeten te vragen of de wc voor standhouders en vrijwilligers/demoërs wel gratis is. Ik neem aan van wel, want zonder hen immers geen beurs.
Ik was even vergeten te vragen of de wc voor standhouders en vrijwilligers/demoërs wel gratis is. Ik neem aan van wel, want zonder hen immers geen beurs.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Haha, dan komt het toeval vroeg of laat bij mij en ik heb nog geen kaarten gekochtWTULTC schreef:En straks heeft degene ook al kaarten gekocht via Groupon...
-
Frank SpSp
- Jakkiebak!
Klopt, iedereen met polsbandje (crew of deelnemer) mag gratis naar de wc.WTULTC schreef:En straks heeft degene ook al kaarten gekocht via Groupon...
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Hoi Frank, doe mij maar een polsbandje.Frank SpSp schreef:Klopt, iedereen met polsbandje (crew of deelnemer) mag gratis naar de wc.
-
RoyalRumble69
- Party Animal
Uhm. Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar ik heb inderdaad al kaarten via Groupon voor de zaterdag en op zondag ga ik demoën dus ik heb de kaarten ook niet nodig. Ik geef ze graag door aan iemand anders.WTULTC schreef:En straks heeft degene ook al kaarten gekocht via Groupon....
-
Dierik
- Erelid
Ok Max (maxitaxi777) dan zijn ze toch voor jou.RoyalRumble69 schreef:Uhm. Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar ik heb inderdaad al kaarten via Groupon voor de zaterdag en op zondag ga ik demoën dus ik heb de kaarten ook niet nodig. Ik geef ze graag door aan iemand anders.WTULTC schreef:En straks heeft degene ook al kaarten gekocht via Groupon....
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Nice
, heel blij mee want zondag ga ik richting Eindhoven! Dierik, gaan de kaartjes digitaal of moet ik me even je adres geven via pb?
-
RoyalRumble69
- Party Animal
Veel plezier en kom even langs bij tactic. Dan leg ik je wel een spelletje uitmaxitaxi777 schreef:Nice, heel blij mee want zondag ga ik richting Eindhoven! Dierik, gaan de kaartjes digitaal of moet ik me even je adres geven via pb?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Ga ik zeker proberen; veel spellen op de beurs die ik spelen/bekijken en/of kopen wil dus hopelijk dat ik alles ga redden in één dag, hahaRoyalRumble69 schreef:Veel plezier en kom even langs bij tactic. Dan leg ik je wel een spelletje uitmaxitaxi777 schreef:Nice, heel blij mee want zondag ga ik richting Eindhoven! Dierik, gaan de kaartjes digitaal of moet ik me even je adres geven via pb?
-
Frank SpSp
- Jakkiebak!
De mail met kaartjes wordt nu verwerkt door Paylogic, hij kan ieder moment binnenkomen. Wat hartverwarmend om al het altruïsme te zien op dit forum! 
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!