SpSp 2019 Budgetspelen Bring & Buy voor Right to Play

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spellenspektakel Budgetspelen Bring & Buy voor Right to

Bericht door mazinho »

Graag gedaan!
Het is super veilig omdat al het contant geld uit de transacties gehaald. Het is super praktisch omdat je niet zit met wisselen. Het enige nadeel is dat mensen die niet internetbankieren op hun mobiel, niet kunnen afrekenen. Daar zou je een uitzondering met contanten voor kunnen maken alhoewel ik me afvraag of dat nog veel mensen zijn.

Succes! En tot zondag!
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding

Labels:
Yorn
Locomotief

Bericht door Yorn »

Inmiddels zijn we de 100 digitale aanmeldingen gepasseerd voor de twee dagen, daarmee sluiten we de digitale aanmeldprocedure. (mede om een uitgeprint exemplaar te kunnen voorbereiden just in case). Bedankt allemaal voor jullie massale deelname! Superleuk! We gaan ons best doen om jullie zo snel mogelijk te helpen, Is het even druk, kom dan later terug. Ook zullen we wat spellen achter leggen, die komen dan smiddags erbij.

Je kunt je verder wel nog met een fysiek formulier aanmelden. Downloaden kan via de volgende link:https://www.budgetspelen.nl/nieuws/4579 ... takel.html
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Bericht door EEMBC »

Ik kom alleen morgen. Heeft het dan toch zin om nog spellen mee te nemen voor de B&B?
Murk
Matroos

Bericht door Murk »

Compliment voor het team van Budgetspellen.
Op zaterdag werden ze compleet overspoeld door een overweldigende hoeveelheid aanbieders.
Ondanks het feit dat ze er 5 meter verkoopstand bij hadden gekregen was het helaas niet genoeg.
Tijdens de drukte probeerde het team nog steeds constructieve oplossingen te verzinnen, ondanks mensen die met koffers vol Monopolie en Triviant aan kwamen zetten in de waan deze nog te kunnen verkopen.

Wat verder opviel: aanbieders vragen veel te veel voor hun tweedehands en niet-courante spellen.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Murk schreef: Wat verder opviel: aanbieders vragen veel te veel voor hun tweedehands en niet-courante spellen.
Dat verbaast me niks. Hier op het forum worden ook regelmatig prijzen gevraagd die ondertussen al ingehaald zijn door gangbare winkelprijzen. Of verzamelaars denken dat hun OOP spellen goud waard zijn, terwijl er amper nog interesse in is.
Daar ben ik zelf ook the hard way achter gekomen. Spellen zijn nou eenmaal geen beleggingsobject en het aanbod is zo immens dat de waarde van bordspellen keldert nog voor we een jaar verder zijn.

Ondertussen heb ik ook een halve kast aan vergane interesse staan en ik heb geen idee hoe ik daar op een fatsoenlijke manier van af kom.
Murk
Matroos

Bericht door Murk »

Jerome schreef:
Murk schreef: Wat verder opviel: aanbieders vragen veel te veel voor hun tweedehands en niet-courante spellen.
Ondertussen heb ik ook een halve kast aan vergane interesse staan en ik heb geen idee hoe ik daar op een fatsoenlijke manier van af kom.
Dit forum, bgg market, marktplaat, facebook en dumpprijzen hanteren? Lukt mij meestal wel.
Anders weggeven aan vrienden, familie, buurthus.
mazinho
Gouverneur

Bericht door mazinho »

Vraag eens aan de jongens van Spel! Antwerpen; die hebben jaren ervaring met bring ‘n buy. Die hebben vast over de jaren kleine aanpassingen gedaan.
Instagram @movetherobber
Afbeelding
Murk
Matroos

Bericht door Murk »

mazinho schreef: Vraag eens aan de jongens van Spel! Antwerpen; die hebben jaren ervaring met bring ‘n buy. Die hebben vast over de jaren kleine aanpassingen gedaan.
Had niet het idee dat het niet aan ervaring en kennis schortte ( was best goed geregeld), maar dat het gigantische aanbod van verkopers niet te voorspellen was.
(Maar vragen kan altijd)
mazinho
Gouverneur

Bericht door mazinho »

Murk schreef:
mazinho schreef: Vraag eens aan de jongens van Spel! Antwerpen; die hebben jaren ervaring met bring ‘n buy. Die hebben vast over de jaren kleine aanpassingen gedaan.
Had niet het idee dat het niet aan ervaring en kennis schortte ( was best goed geregeld), maar dat het gigantische aanbod van verkopers niet te voorspellen was.
(Maar vragen kan altijd)
Ik doel dan op “hoe voorkom je dat mensen de spellen veel te duur aanbieden” - die spellen houden onverkoopbaar toch ruimte in beslag wat zeker weer nadelig is voor voorraad die pas gevuld wordt als er plek is. Misschien hebben ze daar iets op bedacht. Ook in Antwerpen staan de stellingen altijd vol en zijn er bakken vol reservevoorraad - heb wel het idee dat de prijsstelling daar scherp is en de boel rap verkocht wordt
Instagram @movetherobber
Afbeelding
Murk
Matroos

Bericht door Murk »

Over 2 weken dan daar zeker maar eens kijken :D
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Was erg te spreken over de stand. Soms wel lang wachten maar ik doe het ze niet na met al die drukte.

Heb er zelf niet een oplossing voor, maar had het idee dat het lastig was voor de medewerkers met de verdeling tussen de wachtrij voor de digitale en fysieke aanmelding.
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Bij Spel heb je de mogelijkheid om te verlagen in prijs tussentijds.

En sommige prijzen inderdaad!
Ik zag de kathedraal voor 20 euro en macao voor 50 euro! :o
Beiden had ik elk voor 10 euro zo in de tas gestoken.

Ik heb lekker verdiend! 10 items ingebracht, 1 retour. 66 euro verdiend en daarvan 1 nieuw spel (ishtar) gekocht. Wilde nog een haba spel voor mijn dochter kopen, maar bij de bring and buy waren ze zo verdwenen en bij haba zelf erg duur :(
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
El Rubinio
Professor Pimpel

Bericht door El Rubinio »

Wat is veel te duur aanbieden... okee €20 voor Keythedral is wat overdone. Maar ik vind wel dat er snel geklaagd wordt over de prijzen. Ze zakken vanzelf als er niet verkocht wordt indien men dat wil. ik ben vier van de 6 kwijt... helaas ook door diefstal, en heb daarom mijn twee onverkochte achtergelaten met de boodschap om ze te verkopen voor een paar euro zodat de schade wat hersteld wordt. Zij hebben nml. de gestolen spellen vergoed aan mij, maar wel jammer dat er mensen zijn die gebruik maken van de drukte... ik snap dat ze overwelmd waren door de drukte. Maar petje af voor deze goede zaak.
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn

Bericht door Bridget »

Het was zo druk dat ik me ook zorgen maakte over de aangeboden spellen. Spijtig om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. De kans om iets gratis mee te nemen was te makkelijk.

Zelf heb ik 8 van de 9 verkocht en die ene cadeau gedaan want daar sleep ik al zo lang mee rond.
Everybody has the right to play...
mafela
Grote Dienaar

Bericht door mafela »

Niets dan lof voor de mensen achter de stand en wat een enorme drukte de hele dag.
Wat ik toch kwijt wil (heeft niets met standhouders te maken) maar wat leveren sommige mensen hun spellen toch slordig in. Minimaal een knap elastiekje was er vaak niet bij waardoor dozen gewoon open vielen. Ook best veel prijzenkaartjes waren gewoon weg waardoor je een spel niet kon kopen. Een doos lag er voor 59,00 te koop en helaas viel deze open met oppakken van een andere doos.....toch zonde.