Is nog een levendige herinnering inderdaad, echter wie de veroorzaker was van de consternatie zie ik niet meer voor meRuud2009 schreef:Ik knikkerde zowat de hele Quined stand om -met gevaar voor vallende dozen- toen ik probeerde te gaan zitten, wellicht herinner je je dat nog.
SpellenSpektakel 2014: het is begonnen!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- cab
- Burgemeester
- Contacteer:
Re: SpellenSpektakel 2014: het is begonnen!
Labels:
- Flash
- Wu Feng
Tja, dat gebeurt er dus als Ruud een stand ziet met Stefan Feld spellen....cab schreef:Is nog een levendige herinnering inderdaad, echter wie de veroorzaker was van de consternatie zie ik niet meer voor meRuud2009 schreef:Ik knikkerde zowat de hele Quined stand om -met gevaar voor vallende dozen- toen ik probeerde te gaan zitten, wellicht herinner je je dat nog.
- BaSL
- Team Bordspelmania
- Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
- cab
- Burgemeester
- Contacteer:
Ruud2009 schreef:Hier links
-
mezzamorphis
- Party Animal
Welke promo van Istanbul? Kebabshop?aicirtap schreef:Ik ben zaterdag als bezoeker gegaan. Ik was eerst naar de stand van Quined gelopen, maar na 15 min. nog geen tegenstander te bespeuren, dus op naar de RtD stand. Daar aangeschoven voor een potje Mangrovia. Erg goed en leuk spel! Aanrader dus!
Daarna meteen maar even voor splendor toernooi aangeschoven. Eerste potje gewonnen, maar het potje in de kwart finale verloren. Tussen de voorronde en kwartfinale van splendor nog even 2 rondes aquasphere geprobeerd. Die smaakte zeker naar meer, nog een aanrader. Voordat we bij aquasphere konden aanschuiven even geluisterd naar de uitleg van Massilia en 1 ronde gespeeld, maar het spel trok mij niet.
Na splendor klaar was. Samen met flash, zijn vriendin en nog iemand 2 potjes qwixx gedaan voor toernooi. Maar te lage scoren om iets te winnen. Helaas bij de BSM rally ook niks gewonnen.
Op het laatste gewoon nog even een rondje gelopen over de beurs.
Op zondag was ik demo-er van wgg bij kruiswoord toernooi en later ook wat machi koro uitgelegd. Leuke en gezellige dag.Kwamen nog wat bekenden voorbij dus daar even meegekletst. En tussendoor nog wel even de BSM rally gedaan, helaas weer niks gewonnen.
Daarna lekker huiswaarts.
Als demovergoeding: Istanbul inclusief promo en Machi Koro.
En van Domo nog Targi genomen.
Ik had achteraf nog wel qwixx mee willen nemen, maar niet van gekomen.
Kortom ik heb twee erg leuke en gezellige dagen gehad!
Nu nog even een carpool voor Spel zien te vinden, want zou graag daar nog een dagje heen willen gaan.![]()
- WTULTC
- Elfenkoning
Is kebabshop heb ik vernomen. Bij de stand van RtD was Istanbul volgens mij steeds bezet.
Tactic had maar een King of New York liggen om te spelen. Er was behoorlijk vraag naar want op de stand bij RtD heb ik hem het afgelopen weekend zo'n 6 keer uit kunnen leggen. Dit terwijl het niet op tafel lag bij de begin van de dag.
Tactic had maar een King of New York liggen om te spelen. Er was behoorlijk vraag naar want op de stand bij RtD heb ik hem het afgelopen weekend zo'n 6 keer uit kunnen leggen. Dit terwijl het niet op tafel lag bij de begin van de dag.
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
ja de kebabshop 
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- Edwin84
- Elfenkoning
Mij ontging het ook waarom sommige spellen zo weinig op tafel lagen. Wel veel tafels met Andor, Noorderwind, en wat spellen van voorgaande jaren maar weinig King of New York, Five Tribes en Abyss helemaal niet gezien.WTULTC schreef:Is kebabshop heb ik vernomen. Bij de stand van RtD was Istanbul volgens mij steeds bezet.
- Dierik
- Erelid
Bij White Goblin Games lag hij ook op twee tafels.WTULTC schreef:Is kebabshop heb ik vernomen. Bij de stand van RtD was Istanbul volgens mij steeds bezet.
Hier had Tactic een hele belangrijke reden voor.WTULTC schreef:Tactic had maar een King of New York liggen om te spelen. Er was behoorlijk vraag naar want op de stand bij RtD heb ik hem het afgelopen weekend zo'n 6 keer uit kunnen leggen. Dit terwijl het niet op tafel lag bij de begin van de dag.
- WTULTC
- Elfenkoning
Wat was die reden dan? Dat er binnenkort een Nederlandstalige versie komt en ze de Engelstalige versie daarom niet veel willen promoten?
-
mezzamorphis
- Party Animal
Ok. Thanks. Er schijnt nog een uitbreiding aan te komen. Deze heb ik ook.aicirtap schreef:ja de kebabshop
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Deze heb je al? Wat is het dan voor uitbreiding?mezzamorphis schreef:Deze heb ik ook.
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Contacteer:
Die reden zal tzt zeker wel ergens verschijnen vermoed ik.WTULTC schreef:Wat was die reden dan? Dat er binnenkort een Nederlandstalige versie komt en ze de Engelstalige versie daarom niet veel willen promoten?
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Contacteer:
11-11 om 12h12 komt de officiële eindstand van de Roll The Dice Top 30 online op www.rollthedice.nl