SpSp 2019 Budgetspelen Bring & Buy voor Right to Play

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spellenspektakel Budgetspelen Bring & Buy voor Right to

Bericht door Duiker »

Piet schreef:
mazinho schreef: Dat spellen gestolen worden vind ik overigens walgelijk.
Ik dacht vroeger altijd dat er binnen onze hobby alleen maar sympathieke en eerlijke mensen rondliepen die hun liefhebberij wilden uitdragen naar anderen. Een paar jaar geleden ben ik tot de vaststelling gekomen dat dit alleen maar een illusie is. Zeer tot mijn spijt.
Vraag gewoon eens aan standhouders op Spiel wat daar gestolen wordt...

Maar ik ben het met je eens dat het walgelijk is.
Wij zijn op Spiel drukker bezig om te zorgen dat de kas niet wordt gestolen en er geen mensen van ons worden getaserd... Er worden ook elk jaar wel een paar spellen gestolen, maar het alternatief is om alle spellen zo te zetten dat mensen er niet bij kunnen en spellen verkopen juist als mensen ze op kunnen pakken, de achterkant kunnen lezen, etc.
Keep Exploring Games

Labels:
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Getasered? Wat vreselijk dat je je daar zorgen om moet maken.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Dagmar schreef: Getasered? Wat vreselijk dat je je daar zorgen om moet maken.
Ja inderdaad. Ik heb nog niet vernomen dat dat gebeurd is, maar dat zou wel ernstig zijn.

ik ben wel twee maal om de tuin geleid door een sneaky gast die elders in de stand een spel had gepakt en dan met een lulverhaal aan de balie kwam om te ruilen of geld terug te krijgen. :shock: :thumbdown:
Aangezien we geen kassabonnen hebben, is het ook lastig te bewijzen of iemand iets wel of niet heeft gekocht. Meestal kan ik me de gezichten wel herinneren. En deze nu zeker want het was tweemal dezelfde. Wel in verschillende jaren. :evil:
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

rober schreef:
Ja inderdaad. Ik heb nog niet vernomen dat dat gebeurd is, maar dat zou wel ernstig zijn.

ik ben wel twee maal om de tuin geleid door een sneaky gast die elders in de stand een spel had gepakt en dan met een lulverhaal aan de balie kwam om te ruilen of geld terug te krijgen. :shock: :thumbdown:
Aangezien we geen kassabonnen hebben, is het ook lastig te bewijzen of iemand iets wel of niet heeft gekocht. Meestal kan ik me de gezichten wel herinneren. En deze nu zeker want het was tweemal dezelfde. Wel in verschillende jaren. :evil:
Idee: misschien kunnen jullie dit ondervangen door stickers te laten drukken die je op de verkochte spellen plakt (ze zitten toch in plastic), net als bijv de stickers die je in de supermarkt op grote items als kratjes bier of pakken kattengrind plakt.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Dagmar schreef:
rober schreef:

Idee: misschien kunnen jullie dit ondervangen door stickers te laten drukken die je op de verkochte spellen plakt (ze zitten toch in plastic), net als bijv de stickers die je in de supermarkt op grote items als kratjes bier of pakken kattengrind plakt.
:thumbup:
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games

Bericht door Duiker »

Jep... Een dagomzet gestolen is al erg genoeg, maar ik moet er niet aan denken dat iemand van mijn staff iets overkomt. (Zie bv https://www.kickstarter.com/projects/24 ... promo-pack , maar het is vaker gebeurd)

'Verkocht' stickers is inderdaad een idee.
Keep Exploring Games
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn

Bericht door Bridget »

Of toch kassabonnen? Bij die winkel waar je doorheen moet lopen, bij de deur van hal 1, was eerst Heidelberger, nu Asmodee, afijn, daar krijg je een kassabon.
Everybody has the right to play...